Wij willen je niet raken of breken, wij willen je wijsheid aan brengen
een pony is géén speelgoed! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

een pony is géén speelgoed! Flooreke schreef:brigitta1987 schreef:Sorry hoor Flooreke, maar dit is gewoon echt onbeleefd.
Het is hier van niemand de bedoeling om je "te raken" en we hoeven al helemaal onze mond niet te houden.
Je vraagt zélf of wat je doet verstandig is, maar wil vervolgens niet aannemen als mensen zeggen dat het niet slim is. Waarom open je dit topic dan?
Mensen geven eerlijk antwoord op jou vragen en vervolgens spring je uit je vel. Dat is niet erg netjes.
edit: en wake_up heeft wel gelijk overigens. Als je nu nog niks ziet aan je pony betekend dat niet dat er over een paar jaar geen problemen zijn. Te jong beginnen met beleren kan echt serieuze problemen geven, zeker als dat door onervaren ruiters gebeurt.
Ik be geen onervaren riter.
Kheb al meerdere pony's beleerd.
En die zitten niét met psygische problemen.

(en die klap voor der hoofd is niet letterlijk , maar figuurlijk) Froexiie schreef:Flooreke schreef:Trouwens die pony word 2!Flooreke schreef:Die pony word volgende week 3 en
ik rijd er 5 minuten op 1 keer per maand.
Je spreekt jezelf een beetje tegen
Flooreke schreef:xTamara schreef:Er staat in jou profiel dat jij een shetlander hebt..
Is dat een ander of dezelfde? (aangezien je het hier over de pony van je vriendin hebt)
Het is inderdaad beter om nog helemaal niet te rijden op een pony van 2.. En springen helemaal niet.
En als je per se wilt rijden, wat ik dus afraad, moet je heeel rustig aan beginnen
Nee, ik hàd een shetlander
Triska. Ze is niet meer :'(
De pony van men vriendin heet
Jules.