Lucky @ Work, the last time..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TheJokerr

Re: Lucky @ Work, the last time..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 09:26

@ Laura

Heel Jammer ja, hihi leuk dat je dat ook vind ;) gewoon ff gezellig rijden, niks mis mee?

ariana24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 09:49

Nou sorry hoor die reacties van PatriesCarm vind ik heel normaal zeker hoe sanne is wij weten hoe ze in elkaar steekt en hoe ze doet.

neem bv dat ze ZOMAAR onze wei ingaat om de paarden te poetsen terwijl wij er niet zijn ( wat als er nu wat gebeurd ??? )
sorry maar daar zijn wij niet gelukkig mee en ik denk ieder ander onder ons ook niet .

ff ontopic
sanne je mag wel meer aan je houding doen dus rechterop zitten en denk aan je tenen!!

ikduss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 13:16

zo te horen moet de TS nog heel veel leren over paarden.
Maar ga ajb niet zo zielig lopen doen over aan de teugel lopen, want zo te zien aan de foto's moet jij eerst nog de basis onder de knie krijgen. En de wei in kruipen om paarden te poetsen vind ik ook zeer brutaal!
Als je zo graag wil poetsen, ga dan lekker naar de manegepaarden en vraag of je die mag poetsen.

marloesXpaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 14:33

Ik ben het eens met ikduss.

Je moet rechter opzitten en tenen naar binnen.

(hoe kom je op het idee om zomaar een wei in te gaan en te gaan poetsen? stel je eens voor als iemand dat zou doen bij jou paard!)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 14:59

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie is niet volledig, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast is het niet de bedoeling om persoonlijk te worden in de reactie's en verwachten wij dat er op een beleefde manier opbouwende rijtechnische commentaar wordt geven op RT-HAW.