Goed dat je er meteen weer opgesprongen bent! Verder vind ik jullie heel erg leuk samen!

Volgens mij gaan jullie het ver schoppen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WowAmigo schreef:Was het niet handiger geweest om zo na die vakantie toch eerst te longeren?
__Jojo__ schreef:Ik vind dat hij leuk loopt voor een 3-jarige, petje af! misschien dat hij iets te goed loopt voor een 3-jarige, maar dat mag iedereen zelf weten.
) denk ik dat hij er wel komt!ILuvWinnetoo schreef:Volgens mij gaan jullie het ver schoppen.
succes
Ik zie eigenlijk niet vanaf de foto's dat zijn uitstraling weergeeft dat hem iets dwarszit, maar dat kan ieder zijn inzicht zijn..frieske schreef:Een paard bokt niet zonder reden, hij loopt mischien voor het oog mooi rond maar toch, als je goed naar de pony kijkt klopt er iets niet aan de uitstraling en mondcontact.
Gr esther
Heb je de tekst gelezen? De pony heeft 3 weken vakantie gehad, en is pas een paar maanden onder het zadel en dus érg jolig.
Ik snap precies wat je bedoelt. Hier zijn we ook heel erg mee bezig. Bovendien is hij achter enorm koehakkig, wat ook niet echt helpt. We bouwen het allemaal rustig op en ik ben bezig met lichte oefeningen om hem achter sterker en sterker te maken.