3Jarige Talent net zadelmak!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

opisop_shop

Re: 3Jarige Talent net zadelmak!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 05:59

Nu ben ik inmiddels wel erg nieuwsgiering wat er dan precies met de knieen is en welk advies je da je daarover heeft gegeven. Worden ze bv niet ook al beter van stukken stappen, of kun je niet het beste zo snel mogelijk naar buiten om lange rechte stukken te kunnen rijden?

Chaos

Re: 3Jarige Talent net zadelmak!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 09:23

Hy heeft gewoon last van knieen die op slot springen. Hierom moet ze rustig aan getraind worden om die banden sterker te maken, zodat een operatie niet nodig is. En sinds ik ben begonnen met longeren en daarna het rijden is de knie nog meer een keer of 3 op slot geschoten (wat ik gezien heb althans) en dat is al een ongelofelijke verbetering. Ik ga niet met een jong paard gelijk het verkeer in, dat heb ik in de planning voor over een maand ongeveer maar wil eerst ALLES onder controle hebben, ze rijden hier 60-80 en veel groot verkeer dus ga niet zomaar de weg op. En ze loopt iedere dag de heel dag op het land, dus ik maak me er niet zo druk om. :)