Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suleilitha schreef:TS, let nog even op het volgende, als je goed kijkt naar je eerste foto zie je dat het zadel dóór de halsverlenger naar voren wordt getrokken, het ding staat namelijk zo erg onder spanning dat er een bocht in de singel zit....
Sylvia schreef:Rody, heb je ook foto's van haar zonder elastiek?
Eciara05 schreef:suleilitha schreef:TS, let nog even op het volgende, als je goed kijkt naar je eerste foto zie je dat het zadel dóór de halsverlenger naar voren wordt getrokken, het ding staat namelijk zo erg onder spanning dat er een bocht in de singel zit....
Idd en als ze dus naar omhoog wil komen met haar hoofd staat hij meteen strak dus vandaar dat hij achter de teugel loopt zo ontwijkt hij het!
lindake schreef:Juangi schreef:Maar snap het ook wel, als ik sommige reacties hier (WEEEEEER) lees...........
Die reacties zijn echter wel terecht... Op deze manier ben je gewoon slecht bezig met je paard en de bokkers waarschuwen hiervoor.
Rody01 schreef:Sylvia schreef:Rody, heb je ook foto's van haar zonder elastiek?
Nee, sorry ik laat bijna nooit foto's maken. Maar deze keer was mijn nicht toevallig mee, en die heeft wat foto's geschoten
Bedankt voor je tenminste niet aanvallend bericht:P
We zijn eerst bezig om haar lekker lenig te laten worden. En dan halsverlenger er af en gewoon rijden. Ze heeft gewoon wat extra steun nodig.
Ze heeft snachts camera er bij hangen en krijgt veulens.
Mijn houding, dat zijn momentopnames. Ik heb meestal een lekker ontspannen houding, en krijg er heel vaak complimentjes over.
sorry, maar ik probeer zo vaak te reageren maar er wordt zo vaak gepost dat het er gewoon niet tussen kan
Sodeletuut schreef:Als ik jou was, zou ik eerst het elastiek eraf halen en de sperriem zou ook wel wat losser mogen. En dan lekker lang een laag gaan rijden. Dus teugels lekker los zodat je paardje zover gaat ontspannen zodat ze bijna met de neus over de grond gaat. Op haar eigen benen leren lopen en leren ontspannen. Een paard moet je van achter naar voren rijden, maar dit paard wordt van voren naar achter gereden. (Dus eerst in de krul, en de achterhand is minder belangrijk. Maar het moet juist andersom). De moter van een paard zit aan de achterkant, dus daar moet het beginnen, als dat goed zit, gaat een paard vanzelf ontspannen en nageven.
Succes met je leuke paardje, maar zoek alsjeblieft een andere instructrice..