dondeyne schreef:@easygoing: Dat weet ik ook, maar ik vind het knap als jouw jonge paarden dat meteen perfect snappen.. Offtopic heb je gelijk, vind ik ook heel jammer. Hoewel bijvoorbeeld Veerle absoluut geen reactie zal geven omdat ze mij toevallig kent! Daarnaast vind ik het ook erg flauw dat iedereen ervan uit gaat dat zij zelf alles weten en dat de ander alles alleen maar uit onwetendheid doet maar daar zijn al zoveel discussies over geweest!
@Pummer: Als je via pb niet inhoudelijk kunt reageren hoef je dat hier ook niet te doen, ik heb geen zin in dat flauwe gedoe..
Ik zeg niet dat ik alles weet maar ik probeer je wel in te laten zien dat het gewoon nog wat te snel is allemaal. Mijn jonge paarden snappen dat inderdaad niet gelijk mar een kuithulp wel hoor.
Maar een kuithulp is geen hak of spoor erin natuurlijk. Die bewuste kuithulp moet je dan ook proberen te minimaliseren tot de hulpen met je zit en bovenbeen/kruis.
Als je dus nu al gaat rijden met een spoor dan minimaliseer je dus niet maar stomp je hem eerder af en krijgt hij dus steeds minder respect voor je bv al je kuithulp.
Tuurlijk doen wij ook wel eens iets fout, niemand is perfect natuurlijk maar wij (althans de meeste) bekijken het wel vanuit een heel andere hoek dan jij en zien dus ook de dingen die duidelijk niet goed gaan of die in de toekomst problemen op kunnen gaan leveren en juist daarin willen we je helpen omdat in te zien.

Ik bedoelde eerder dat iedereen hier denkt dan andere mensen alles doen vanuit ontwetendheid, terwijl ik veel keuzes waar andere mensen hier tegenin gaan juist heel bewust heb gemaakt.. Dat zijn dan gewoon meningsverschillen!
Stoere fjord
Maar ik denk dat je wel gelijk hebt over de titel-verwarring! Ik vind alleen een paard niet zadelmak voordat hij de galop ook goed onder de knie heeft dus vandaar
ik sta inderdaad nog steeds bij Con..