Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

?
janouke schreef:maar jullie make der een heel drama van.
ik vind gewoon dat je pony je ook es kan helpe. trouwes dat vind iedereen die er een beetje verstand van heeft

. WAt ben jij een betweter zeg. Niet alles draait om wedstrijden
janouke schreef:waarom ben ik een betweter?
nou ik ken toevallig een pony die M springt en die de laatste tijd heel veel stopt, en als hij dan een keer stopt krijgt hij gewoon een paar tikken met de sweep. zodat hij weet dat hij het niet meer mag doen
paarden weten heus wel dat ze over de hindernis moeten, maar ze proberen je gewoon een beetje uit. en op zo'n moment moetj ingrijpen
wrm zou niet alles draaien om wedstrijden, bij veel mensen toch wel hoor
janouke schreef:waarom ben ik een betweter?
nou ik ken toevallig een pony die M springt en die de laatste tijd heel veel stopt, en als hij dan een keer stopt krijgt hij gewoon een paar tikken met de sweep. zodat hij weet dat hij het niet meer mag doen
paarden weten heus wel dat ze over de hindernis moeten, maar ze proberen je gewoon een beetje uit. en op zo'n moment moetj ingrijpen
wrm zou niet alles draaien om wedstrijden, bij veel mensen toch wel hoor

dan mag je nog zo'n erge kater hebben... je hoofdpijn word alleen maar erger van een schedelbasisfractuurtje. Geen verwijt, wel een tip. 
Bonita_Bon schreef:ontopic: Geen cap, oidan mag je nog zo'n erge kater hebben... je hoofdpijn word alleen maar erger van een schedelbasisfractuurtje. Geen verwijt, wel een tip.
Verder ziet het er ongedwongen uit, verstandig dat je je sporen afdoet voor het springen. Maar met welke reden heb je ze om bij het dressuren? just a question, don't kill me!
Leuk dekje en leuke pony onder je kont trouwens
!
& om hem dan goed aan het been te zetten vind ik een spoortje wel fijn!