Ik ben al zeker genoeg van mijn rij kunsten en ik hoef dat hier niet te tonen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ESSIE70 schreef:Nou dat hoef ik niet mee te maken,hoor.
Frannik schreef:ESSIE70 schreef:Nou dat hoef ik niet mee te maken,hoor.
De meeste mensen maken foto's als reflectie op hun eigen rijden. Dan zien ze wat er mis gaat. Ik zie dat zelf ook, jammer dat er zo op doorgedramd word als ik aangeef dat ik eraan werk!
beugels eraf.. en rijden maarrr
dat doe je een week lang en je gaat heel anders zitten en rijden.
NonaWen schreef:Haha ik ken het, ik krijg er zelfs gewoon vet veel last van m'n knieën er van.. dus écht wat aan doenbeugels eraf.. en rijden maarrr
En als hij niet aan het been is.. véél overgangen.. 2 keer hulp derde keer 'iets' meer hulp![]()
Ach je komt er wel![]()
Je andere topic gaat ook lekker zag ik :s..
ESSIE70 schreef:Ook jij bent bezig met je mening door te drijven,maar goed ik ben er ook klaar mee.
Bedankt voor de gezellige avond![]()

Frannik schreef:NonaWen schreef:Haha ik ken het, ik krijg er zelfs gewoon vet veel last van m'n knieën er van.. dus écht wat aan doenbeugels eraf.. en rijden maarrr
En als hij niet aan het been is.. véél overgangen.. 2 keer hulp derde keer 'iets' meer hulp![]()
Ach je komt er wel![]()
Je andere topic gaat ook lekker zag ik :s..
haha erg he, als mensen het gewoon op een normale manier brengen is er niets aan de hand![]()
HIj loopt echt zo verkeerd nog niet![]()
maar goed, hij is eigenlijk altijd wel scherp genoeg, daar heb ik geen last van. Ik ben wel overgestapt van zadelmaker en vandaag is mijn zadel opnieuw opgevuld, wat volgens hem waardeloos lag,d us ik ben benieuwd. Morgen lekker rijden, zou goed een wereld van verschil kunnen zijn!
Ik vind zonder beugels rijden zooooo verschrikkelijk moeilijk, omdat ik dan juist nog meer ga klemmen met mijn bovenbenen omdat anders mijn benen afhangen, als je snapt wat ik bedoel, maar ik kan het best een keer proberen, het nadeel van mijn paard is, dat hij op een te grote ophouding al kan gaan staan, of als ik uit balans raak kan hij zich compleet aanspannen, dus dat is wel erg lastig
en ruiters beroerder zien rijden
ook in het Z
er is nog hoop! 
helpt vaak heel goed voel wat je doet enzo. Njah, mocht je hem nou niet vertrouwen.. gooi je hem gewoon vast aan de longe
moet je wel iemand vinden die met je mee wil en hem vast houd haha..

Frannik schreef:Ik vind zonder beugels rijden zooooo verschrikkelijk moeilijk, omdat ik dan juist nog meer ga klemmen met mijn bovenbenen omdat anders mijn benen afhangen, als je snapt wat ik bedoel, maar ik kan het best een keer proberen, het nadeel van mijn paard is, dat hij op een te grote ophouding al kan gaan staan, of als ik uit balans raak kan hij zich compleet aanspannen, dus dat is wel erg lastig

Arabesk schreef:Foto 1 vind ik een voorbeeld van een "Overbent at 3rd, spenius muscle bulging across the mis-aligned vertebrae."
http://www.sustainabledressage.com/coll ... _bulge.gif