Casan ( arabier ) @ work in het zonnetje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 20:06

Casan is erg kort in zijn spieren geworden en heeft veel moeite met lang laag en ik wil dan idd mijn handen wijd zetten, ongemerkt doe ik dat.. Ik zal er op letten en ook mijn handen gaan dragen...
De rest is absoluut bruikbaar en ook zo ongeveer waar we les in krijgen... :j

Bren 79, Haha, ja ze geeft idd genoeg huiswerk... Nee, dat doen we nog niet.. De basis zit er nog niet lekker in dus eerst de basis goed en dan verder, opzij zetten in de volte doen we trouwens wel... Voorzet op wijken want ook dat doet hij nauwelijks...

Wig_love

Re: Casan ( arabier ) @ work in het zonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:14

Hee,! ziet er supper uit verder hoor ;). als ik zo is lees rij je na een lange tijd weer?!

@het lipje, elk paard heeft zo een trekje! en die van jou dat, en het licht absoluut niet aan jou.! voor mensen die toch opmerking plaatsen erover..

zit wel lekker ontspanning in! probeer als hij iets eng vind misschien rustig te stappen en nagevelijk te maken en tegenovergestelde stelling en binne been! dit werkt nog wel is. en dan let hij op jou! en probeer minder je binnehad naar je toe te hale! is heel moelijk! ik weet het, maar probeer opzij te doen. en dan goed je (binne) been erbij.!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:47

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Ten eerste, het nivo ontbreekt in de openingspost.

Ten tweede:
Smart schreef:
Niet onbelangrijk:
Casan loopt eigenlijk altijd met zijn mond open, dit is niet omdat ik in zijn mond trek of omdat er medisch iets niet goed zou zijn.. Hij heeft geen last van zijn gebit en wij wensen hier dus ook geen commentaar op..

Het vragen om geen commentaar ergens over te geven is niet toegestaan.