En een beetje overdreven om haar veel te dik te vinden om te werken, ze is veel dikker geweest hoor
en als je even leestw at ik heb geplaatst zie je ook waarom ik over ben gestapt op boomloos en daar is ze alleen maar positiever uitgekomen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en als je even leestw at ik heb geplaatst zie je ook waarom ik over ben gestapt op boomloos en daar is ze alleen maar positiever uitgekomen!
wil namelijk graag op boomloos blijven rijden, wel komt er in de toekomst een ander boomloos zadel ( ben nog aan t rondsnuffelen ) maar ik blijf op boom en bitloos 

maar ik weet zeker dat t goed komt! 

vaak als ik mijn rug recht dieuw doet t ontzettend pijn! Maar ik blijf door oefenen! Cinnepin schreef:Ik heb specifiek voor boomloos gekozen en ga ook aan mn zit werkenwil namelijk graag op boomloos blijven rijden, wel komt er in de toekomst een ander boomloos zadel ( ben nog aan t rondsnuffelen ) maar ik blijf op boom en bitloos
bedankt voor je reactie
) volledig, maar boomloos in dit geval niet. Je doet jezelf en je paard geen plezier met een zadel waar voor jullie combinatie niet juist op te zitten valt.

Cinnepin schreef:kazary schreef:Ik heb ook scoliose. En juist dan is het belangrijk om aan je houding te werken.
volgens mij heb ik er ook bij gezet dat ik blijf oefenen! Je komt over alsof je vind dat ik nisk doe