Bonita_Bon schreef:Wat ik almaar terug zie komen is 'zij wilde niet', 'zij kan dat niet' en 'zij moet luisteren' Luister zelf nou eens naar je paardje. Dan zie je dat ze echt heel onplezierig loopt op de manier waarop al die k*ttouwtjes vast zijn gezet. Ik vind het ook niet vreemd dat het paardje niet over de rug loopt, ze heeft kapot tuig, een zadel wat teveel op de schouder ligt, geen bespiering op de achterhand, een moeilijke bodem om op te lopen, bit wat te laag in de mond hangt en een koppige ruiter. Inmiddels ziet de ruiter godzijdank wel wat fouten in maar het allerbelangrijkste LES NEMEN word weggewuifd met de tekst 'daar heb ik geen geld voor'. Koop je wat minder make-up, stop met roken etc, als je iets echt wil is er een weg te vinden. Wil je het niet zo graag dat je er andere dingen voor op moet geven? stel dan ook niet zulke eisen aan je paardje die wel WIL maar niet KAN
Ik geef haar helemaal niet alleen de fouten. 
Maargoed. Het is ook makkelijk om alles richting mij te schuiven.
IK HEB GELEERD DAT DE TOUWTJES ZO VAST GEMAAKT MOESTEN WORDEN. 
Hoe kan ik dan in godsnaam weten dat het fout zit? Ik heb dit op priveles geleerd. Dan lijkt mij toch wel dat de lesgeefster het goed heeft. 
Niet iedereen heeft een bak. 
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om uberhaupt naar een bak toe te komen. 
Tja. geen bespiering.
Ik heb nooit echt getraint. Dus dan vind ik het best logika.
Tja en over dat geld. 
Jullie kunnen wel zeggen dan zet je dit en dat aan de kant. 
Maar voor jullie is het waarschijnlijk makkelijker.
Ik rook NIET. haal AMPER make-up. 
Maar ik heb gewoon kosten aan de scooter.
en die heb ik NODIG. om naar werk te komen. 
En aan de telefoon.
Ik heb altijd gezegt dat ik niets liever wil dan les.
maar het kan nu gewoon niet.
MAAR ZOALS ER AL EERDER IN HET TOPIC STOND BEN IK AL AAN HET ZOEKEN NAAR EEN OPLOSSING OM IIG IN HET BEGIN 1 KEER IN DE 2 WEKEN LES TE NEMEN.