Wat lijkt Robijn een reus met de fotograaf er op

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Natuurlijk mag je dat vragen!
Dat is omdat mijn zadel naar achteren schuift vanwege de vorm van haar buik!
Zadelmaker is erbij geweest, heeft het zadel aangepast en mij dit nog voor erbij aangeraden!
Ja, ik heb het maar een beetje op de gok gedaan, ik dacht namelijk dat ie wel ongeveer op dezelfde plek zou moeten als het borsttuig van een tuig van voor de kar!
eddie2000 schreef:Hoi Jolijn,
volgens mij ken ik Robijn. Heb je haar op een handelstal gekocht? Ik ben afgelopen zomer namelijk ook op zoek gegaan naar een paard en toen ben ik volgens mij ook bij Robijn geweest. We waren helemaal weg van haar, maar hebben getwijfeld omdat er wel werk aan was. Toen we besloten om haar te kopen, was ze al verkocht. Jammer voor ons, maar leuk voor jou! Het is echt een heel leuk paard en zo te zien heb je er veel goed werk aan verricht! Succes nog met haar!
amazone77 schreef:hey jolijn,ten eerste wat ziet ze er al een heel stuk beter uit zeg dan de laatste fotos van vorige keer,zitten al heel wat meer kilos aan! top!!! en dan ten tweede haha je bent heel erg goed bezig,super om te zien dat ze vertrouwen heeft in je handen,let alleen wel op nu dat je haar laag laat lopen,jij zelf niet voor over gaat zitten!dan de teugels maar wat nog langer,maar blijf er constant op letten dat jij recht zit,anders komt er te veel gewicht aan de voor kant.
zoekt ze zelf al druk van jou hand op?
zo ja dan kan je al wat been geven als ze druk geeft,en dan zal je zien dat ze wat omhoog zal komen,en als je het goed doet dan ook echt aan de teugel.,blijf zo vriendelijk met je handen,en dan komt het dik in orde.
heel veel plezier samen.
groetjes.
aerdenhout1 schreef:Robijntjah schreef:Natuurlijk mag je dat vragen!
Dat is omdat mijn zadel naar achteren schuift vanwege de vorm van haar buik!
Zadelmaker is erbij geweest, heeft het zadel aangepast en mij dit nog voor erbij aangeraden!
Ja, ik heb het maar een beetje op de gok gedaan, ik dacht namelijk dat ie wel ongeveer op dezelfde plek zou moeten als het borsttuig van een tuig van voor de kar!
Het was ook het eerste dat mij opviel. Een borsttuig van een tuig voor de wagen hoort ook een heel stuk hoger te liggen. Daar waar de hals overgaat in de boeg is de juiste plaats.
Wat betreft je foto's...een lekker ontspannen beeld geeft het. Geen stress zo te zien en een amazone die net zo aan het genieten is als haar paard!