Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ikkiN schreef:Ik vind het er erg gespannen uit zien. Logisch dat ze weigert, want je zit haar erg in de weg.
Je houding is heel strak, probeer losser te gaan zitten, onspan je schouders. Hierom val je ook naar voren bij het bokken.
Ook verstandig om volgende keren een cap op je hoofd te zetten.
Ga áls ze springt ook niet te ver naar voren liggen, bij de hoogte die jij springt is dat absoluut niet nodig. Iets staan uit de beugels en meegeven met de hand is voldoende.
Verder wil ik even zeggen dat 18 jaar absoluut niet bejaard is voor een pony
Booooo schreef:eowyn04 schreef:Boooo t valt me op dat je totaal geen commentaar kan verdragen.
Triest
Pardon?
Ik val toch niemand aan ofzo? Ze geven commentaar en ik kijk wat ik er aan kan verbeteren.. Of dat ik dat al heb geprobeerd en dan geef ik een reactie terug..
Ik ben benieuwd of je met de ontvangen tips gaat werken, en kijk dan ook uit naar je volgende topic.

eowyn04 schreef:Booooo schreef:
Pardon?
Ik val toch niemand aan ofzo? Ze geven commentaar en ik kijk wat ik er aan kan verbeteren.. Of dat ik dat al heb geprobeerd en dan geef ik een reactie terug..
Als je nu eens terug leest dan heb je overal een weerwoord op.

Denise_84 schreef:VivaLaVida schreef:Bejaard was ook een beetje grappig bedoeld, maar een doorgezakte rug krijg je met trainen niet meer weg hoor
De doorgezakte rug wordt versterkt door het feit dat het paard geen ontwikkelde buikspieren heeft. Weg zul je het nooit krijgen, je kunt het echter wel beperken.
lees eens terug... bejaard was meer grappig bedoeld.... ookal vind ik de conditie waar dit paard in is als die van een 30 jarig paard... Booooo schreef:Pardon?

[/quote]
lees eens terug... bejaard was meer grappig bedoeld.... ookal vind ik de conditie waar dit paard in is als die van een 30 jarig paard...[/quote]
TS heeft het recht om weerwoord te geven

ikkiN schreef:Klinkt niet als grapje?
Conditie mag beter inderdaad, maar TS gaf al aan dat ze met de tips aan de slag ging
staat erachter..........
Ik zeg niet dat het een grapje was.