Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Van mij hoeft ze niet in de krul te lopen, dat vind ik t minst belangrijk als ze maar haar goede spieren gebruikt voor t dragen van mij en het ontspannen. Paarden lopen namelijk vannature met hun neus naar voren om te ademenen.
Renske_ schreef:Citaat:Van mij hoeft ze niet in de krul te lopen, dat vind ik t minst belangrijk als ze maar haar goede spieren gebruikt voor t dragen van mij en het ontspannen. Paarden lopen namelijk vannature met hun neus naar voren om te ademenen.
Dit klopt echt zo!
Onze fries was altijd wat kortademing/snel buiten adem zeker met rijden in de bak(nog voor ze van ons was, ik kende haar al 1,5/2 jaar voor de haar kochten, via mn werk) en ze had idd ook erg de neiging zich op te krullen voor, zelfs zonder dat je nog druk op de teugels had.
tegenwoordig crosst ze gewoon het bos door, of flink losrijden & 2 proefjes op wedstrijd en dan nog niet staa te pompen omdat ze buiten adem is, nee hoor ze staat dan nog vrolijk om zich heen te kijken en oogt bepaald niet moe!
Heb foto's van mn training, zoals ik ook in de les rij, dus ook de AdB methode alleen dan niet bitloos.
Niet dat ik iets tegen bitloos heb, maarja rij wedstrijden dus vandaar
[RIJ-ITP] Knappe fries Hilde weer @ work na blessure (AdB methode)
Las trouwens dat je dinsdag weer bij Antoine gaat lessen, leuk!!
Ik wil dat met Hilde ook doen als hij bij Mireille op stal is, maar zit helaas met werk enz door de weeks.
Maar gelukkig kan ik wel regelmatig bij Mireille zelf lessen