Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Megacarmen schreef:Hey!
Ik vind dat je echt, echt naar je paard kijkt!
Ik vind het erg fijn om te zien dat je paard er ontzettend veel plezier in heeft.
Ben je zelf niet bang, nu je springt, dat ze geen blessure op gaat lopen?
Vindt het ook knap dat je ZZ Zwaar met haar start, en ook nog eens springt![]()
Dressuur paarden, kunnen ook best goed springen hoor!
heb dat eigenlijk nog nooit gezien of gehoord
Knap hoor! En leuk dat ze er zoveel plezier in heeft!
vivana schreef:Hey die KNAPPE ROANCKA!!![]()
Geweldig dat je de overstap naar de lichte toer kunt gaan maken! En vooral blijven springen want daar heeft ze écht lol in![]()
Wat betreft over die blessures...die krijg je eerder in je dressuur en niet bij B of L springen![]()
Ene onze dressuur amazone heeft al eerder met een paard gesprongen![]()
Sucses en ik spreek je nog. Ow en wat betreft die 1e foto dat was nou écht 't verkeerde moment (knip)!!
)die ze op het pension geven, maar wedstrijden zit er denk ik niet in! Al moet ik zeggen dat je wel merkt dat als ze dressuurmatig goed zijn, het springen heel goed gaat! Denise82 schreef:Ik heb nog regelmatig tegen jou gereden in de Z2 en daarna ook nog even volgens mij! Ik kan me volgens mij ook nog een keer herinneren dat we in Wanroij bij de Brabantse kampioenschappen beide prijs hadden en dat was volgens mij ook met jouw Jazz! Wat tof dat dat zo samen gaat.
Ik spring met Ramses ook iedere maandag in de springles (heb er een foto van in mijn profiel staan!)die ze op het pension geven, maar wedstrijden zit er denk ik niet in! Al moet ik zeggen dat je wel merkt dat als ze dressuurmatig goed zijn, het springen heel goed gaat!
DresEndJump schreef:Hey,
het viel mij direct op dat je je beugels een stuk korter moet maken ! Dan zal je automatisch veel beter zitten of misschien beter gezegd staan boven de sprong. Zeker doen, het zal echt een stuk beter gaan dan ! Zal wel raar zijn in het begin voor een dressuurruiter die dat niet gewoon is. Maar echt gewoon doen en je zal merken dat het beter gaat.
Nog veel plezier !!
Eindelijk een dressuurruiter die springt voor de afwisseling, zie je niet vaak!__Marloes schreef:En nu even offtopic; wat heb jij een mooi jasje aan! wat voor jasje is dat?
Dat is een damesjasje van MEXX. Er was in de stad een opheffings uitverkoop en toen zag ik die hangen.
pol013 schreef:Wat betreft je beugels: ik had in eerste instantie ook moeite met de beugellengte tot ik een fijn passend springzadel vond. Toen voelde het ineens een heel stuk beter om zo kort te zitten. (en ik zit dan ook echt kort omdat ik ook nog eens sgw rijd). Misschien dus een tip om eens wat andere zadels uit te testen.
"(wat natuurlijk geen vrijgeleide is voor roekeloos en onbezonnen gedrag)
ingetarita schreef:allereerst suppe rmooi paard zag niet gelijk dat het een Jazz was omdat ze zo donker is![]()
leuk dat je er ook mee springt.. wilt niet zeggen dat het slecht is voor de dressuur kan ook goed zijn
ik heb ook een Jazz en spring ook voor de afwisseling nu L met haar welliswaar met -2 maar dat was mijn schuld. Ze kan ook super springen (foto op pro als je intresse heb om het te zien)
MdM schreef:Tof dat je niet bang bent om af te wisselen.
Je paardje heeft een mooie springhouding, lijkt het nog leuk te vinden ook. Mooi beestje trouwens ook.
En dat van die blessures dat hier eerder is aangehaald: je paard kan op gelijk welke manier een blessure oplopen, al was het nog maar door stomweg op weg naar stal van iets te schrikken ofzoiets, dus als je altijd moet denken van "oh nee straks loopt ie een blessure op"(wat natuurlijk geen vrijgeleide is voor roekeloos en onbezonnen gedrag)
Veel plezier nog met de jumping & dressuur!