kazary schreef:sjaantjeNoem het zoals jij wilt.Maakt mij niet uit hoor.Zij plaats een foto,ik zeg wat ik zie.Ze zegt zelf ook dat ze een tijd lang zo heeft moeten rijden,dus ik denk dat wat ik zag dus niet verkeerd beoordeeld was.En nog nooit heb ik een ruiter gezien die toevallig net op de foto de binnenhand teveel gebruikt.Je gebruikt die veel,of je gebruikt die niet veel.Dat zeg ik ook in de rest van mijn bericht,dus misschien is het wel zo netjes de rest ook te quoten of minstens nog eens goed te lezen,want ik schrijf daar ook dat ik het niet heb over alleen de ruiter op betreffende paard. maar dat dit een veel geziene fout is.Overigens een instructeur die mij gaat vertellen dat ik een paard volledig op de binnenhand moet na laten geven wuif ik zelf weg.Daar ben ik binnen 5 minuten klaar in een les en vertrek ik zelf.
Wat me ook opvalt is dat jij als enige valt over een duidelijk en eerlijk berichten van mij,maar diegene die dit topic begonnen is het wel normaal oppakt.
Die reageert er nauwelijks op
Ik zeg niet dat het goed is wat ze doet, maar je kunt gewoon overdrijven en dát is wat ik zeg. Maar dat wil je gewoon niet horen.
Overigens heb ik jou berichten HEEL goed gelezen, maar jij blijkbaar die van mij niet erg. Daar zou je namelijk best iets van kunnen begrijpen.