meeting met Xono

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:10

nog maar 26 keer Tong uitsteken

Hoe oud was bud toen die werd ingereden dan? En wat was de reden van voor 3e jaar inrijden?

(ik val je niet aan hoor, ben alleen nieuwsgierig....)

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:33

Nou Xono, Je Bud is er erg op vooruit gegaan! Ook ik kan me die "Modder" foto's nog herrinneren!!

Citaat:
Valt wel mee hoor Tess. Velen doen dat wel zo, maar Bud is een geval apart Die shanks zijn een simpele snaffleshanks, dus een trensje met schaartjes. Het is wat scherper dan een trensje, maar een bit is zo scherp als de hand van de ruiter. Bud heeft net dat kleine beetje extra respect voor de snaffleshank, wat hij niet heeft bij de trens. Hij heeft af en toe de neiging om gewoon door de trens heen te banjeren. Dat doet hij eigenlijk alleen als hij erg fris is. Ik kan hem ook gewoon op een trens rijden als hij niet zo fris is. In principe zou je er elk bit in kunnen hangen, zolang de ruiter er maar mee kan rijden, vind ik tenminste.

Dit is leuk gezegd Xono maar ik ben gedeeltelijk niet met je eens, ik zie jou op de fotos aardig contact met de paardenmond hebben, misschien is het een aanrader je paard eerst te longeren Bloos ? Voor zo'n jong dier vind ik dat je het niet zou moeten doen. Vraag je anders eens af waarom hij door je trens heen loopt i.p.v. een "scherper" bit in te hangen.

Maargoed, het is jou paard Haha! Deze keer gaan we niet samen door de bocht, hoeft ook niet altijd....toch?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:40

Tallie1979 schreef:
Ohh jaaaaa.. Boos! Dan is er een meeting die letterlijk bij mij om de hoek is.. Zeggen ze nix!! Boos! Had ik eindelijk dekans om geweldige Buddy te ontmoeten, weer een kans voorbij *snik*

Ka, waarom heb je nou niets gezegd?? Verdrietig Had het leuk gevonden om je een keertje te zien!! Haha!

Dan komen jullie toch samen naar de volgende DVT meeting? Buddy zul je daar niet zien, maar dan kunnen jullie lekker een heel weekend beppen...Haha!

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 22:41

Hahahaha neeeeeee ik wil nog langer leven dan tot de dvt meeting Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:46

ieks!! Verdrietig

voor de rest hou ik me in (ja je kan het, sjakka.)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 10:39

XoNo"]
Sorry Tallie, jij had hier al 26 keer langs kunnen komen Haha!
[/quote]

Sterker nog, ik rij er elke dag 2x langs Haha! *LOL* Maar jij belt iedere keer af! Knipoog *LOL*

[quote="Cassidy schreef:
Dan komen jullie toch samen naar de volgende DVT meeting? Buddy zul je daar niet zien, maar dan kunnen jullie lekker een heel weekend beppen...Haha!

Jaaaa.. Haha! Ka, jij komt toch 12 april ook op de LAN?? Haha!

En de volgende DVT ben ik weer van de partij hoor!! Haha!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 18:59

Wat is Buddy mooi zeg!!:)):)):))