Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Handen weet ik inderdaad
je teugels mogen wel wat korter , en je moet je handen wat dichterbij elkaar houden
Sanne_Relax schreef:Hey weer saar! De enige van de blije die rijfoto's erop zet!
Je moet er ook ff bij zetten dat als je halloween nog meer voorwaarts rijd, zonder hem duidelijk op de vangen, dat hij alleen maar gaat lopen rennen. En er verder niks gebeurt.
Inderdaad vind ik travers en dat soort dingen, ook prettig om bij hem te doen. Mits hij een beetje los is.
Lengte in de hals kan je bij hem creëren(?) door hem echt meer uit te schuiven. Durf die handen maar wat van je af te brengen en kijk maar waar het op uit draait. Durf hem eens kwijt te raken. Zie je zaterdag!
mijn handen heb je gelijk in, ik probeer hier op de letten en het is al wat verbeterd gelukkig (zie vorige topic). Mijn tenen/enkelhouding kan ik helaas door een afwijking aan mijn voeten niet veel aan veranderen! Ik probeer er zoveel mogelijk op te letten
Teugels werk ik hard aan, is ook al wat verbeterd hoop ik (zie vorige topic) maar bedankt voor de tip!
we doen hard ons best
klopt, lengte in de nek moet ik ook durven, zoals Sanne_Relax ook al zei. Beugels mogen soms langer idd, ik heb altijd heel kort gezeten en zak nu gaatje na gaatje naar beneden
heb het hem alleen nog nooit zien doen ohz. Ik werk aan mijn handhouding, misschien kun je je commentaar onderbouwen met wat tips?
Ik rij hem jammergenoeg niet vaak, af en toe een paar keer achter elkaar, dan maanden weer niet.