Doen jullie zeker netjes hoor.

& over te groot zal ik mijn mond maar houden.
[heb zelf nog jarenlang met mijn 1.82m op een welsh cob xconnemara gereden van 1.44m. ; zag er niet uit, maar ging wel prima... maar ik weeg ook maar 62kg]
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vernon schreef:@ Margoot, dankjewel!Een groeispurt (de lengte in, en hopelijk de breedte ook niet in) krijg ik niet meer. Ik ben namelijk bijna (minder dan een week
) 18 en ik groei al een paar jaar niet meer. Dus ik kan nog heel lang op haar blijven rijden!
Ja, je houd altijd zoveel van die beesjes! Inderdaad moelijk moeilijk! Je moet altijd op zoveel letten...
Nogmaals bedankt!
jwbokt schreef:af en toe snap ik bokt echt niet
zijn jullie bang om de ts te kwetsen??
ik heb in mijn bericht aangegeven dat ik haar absoluut niet wil kwetsen maar dat ik haar de ogen wil openen en volgens mij dienen jullie verder ook allemaal je ogen te openen
ze is gewoon te groot voor die pony en daar bestaat geen twijfel over; de pony kan haar qua gewicht wel dragen maar met haar lengte steekt ze van boven en van onder te ver van de pony af en brengt deze daardoor uit haar evenwicht
de ts heeft een leuke pony maar kan beter op paarden gaan rijden en een kleinere ruiter voor de pony zoeken
Mellanii schreef:... Blablabla![]()
Sorry hoor, maar het is niet voor niets een fell pony, ze kunnen behoorlijk wat dragen hoor!
En de pony loopt zo goed, dat je er echt niet vanaf kan zien dat de pony er last van heeft!
Meid ga zo door, je pony loopt echt goed! Echt een gaaf dier..
En aangezien ik haw commentaar moet geven, misschien soms wat minder diep ..