Renske20 schreef:
het hangt verder van zijn karakter af of hij wel of niet gemeen zal gaan doen, maar wanneer je bv Rydar zn steigerfoto's bekijkt zie je dat dat heel beheerst gaat, zonder maaiende benen,
wahahaha had ik nog niet eens gezien...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Renske20 schreef:
het hangt verder van zijn karakter af of hij wel of niet gemeen zal gaan doen, maar wanneer je bv Rydar zn steigerfoto's bekijkt zie je dat dat heel beheerst gaat, zonder maaiende benen,
SharirBobby schreef:
Nog even over rydar's foto, heel leuk hoor, maar zo'n foto zegt mij helemaal niets, als ik over de eigenares weet dat ze geneens met rydar over het strand druft te galopperen met een groep, omdat ze bang is dat ze Rydar niet meer terug krijgt. Zoooo dan heb je je paardje echt goed in de hand he!! -maarnietheus-
Citaat:Als dat respectloos is, ach gut dan vinden jullie dat toch. Ik weet wel beter.
Citaat:Nog even over rydar's foto, heel leuk hoor, maar zo'n foto zegt mij helemaal niets, als ik over de eigenares weet dat ze geneens met rydar over het strand druft te galopperen met een groep, omdat ze bang is dat ze Rydar niet meer terug krijgt. Zoooo dan heb je je paardje echt goed in de hand he!! -maarnietheus-
Citaat:ONEEEEE WAT DOM VAN MIJ! dat is natuurlijk ook heel gevaarlijk!!!!
Debo"]
Whahaha goh daar komt ze met haar vriendenkring joh waar blijft ziggy??
[/quote]
Ach gossie meissie heb je die trein toen echt gemist? Maar als je eens iets beter oplet en niet als een kip zonder kop reageerd had je allang gezien dat Ziggy al veel eerder had gereageerd.
[quote="Debo"]
Ach ik durf het best te zeggen ik ben een scheiterd ( hele grote zelfs) maar dat komt doordat ik niet zulke fijne ervarigen heb met het rijden op het strand.. Ik schaam me nergens voor.. ik durf op geen enkel paard in volle galop over het strand dus nee ook niet met ry... en ookal zou ik het wel durfen ik kan het niet eens meer ...
[/quote]
Of iemand het wel of niet durft maakt geen r**t uit, maar als je dan het volgende leest ....
[quote="Debo schreef:Ind durfde ik dat niet nee.. maar ondertussen zijn wij al heel wat opgeschoten en nu gaat het prima
MaF_ schreef:
Alleen jammer dat je de oude foto's van Ry niet hier durft te tonen dat hij ook loopt te maaien.
MaF
MaF_ schreef:ach meissie ik vertel gewoon de waarheid en zal eens tussen de oude bestanden gaan zoeken ...
En ik boor je helemaal niet de grond in, ik vertel gewoon de waarheid en tja als de waarheid er op neerkomt dat iemand de grond in geboort wordt is dat niet mijn fout, maar van diegene zelf.
En ik hou m'n rug gewoon recht ... zou je ook eens moeten proberen en niet altijd bij andere gaan uithuilen, omdat ze zelf weer eens je onmogelijk gemaakt hebt.
En mo4ever ... ik durf het prima in me eentje, maar jij komt toch ook op voor iemand ?
Debo schreef:Hej thanks....
ach ik ken deze mensen maar al te goed... eerst doen ze alsof ze je vrienden zijn en dan om niets laten ze je vallen... en tja wat is er dan leuker om "pak debo" te spelen....
Ach kan er alleen maar om lachen... dit groepje mensen is gewoon zielig... kunnen het gewoon niethebben wat ik allemaal kan ... Meneer MAF kan nog genees op een paard klimmen moetje na gaan dat ie mij gaat vertellen wat ry verkeerd doet whahahaha dikke pret!