Rydar in de "piaffe"

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 13:22

Steef schreef:
Hallohoo? Ik bedoel dit niet banketstaaflig, zeg alleen maar dat dit het bewijs is dat je alles kunstjes aan kunt leren want met dressuurmatige scholing heeft dit niets te maken!

Wat is er aan dressuurmatige scholing dan zo anders Verward Verward

Zijn ook alleen maar aangeleerde kunstjes hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 18:04

Ach steef heeft zijn verstand in zijn onderbroek zitten.... en tja kan het waarscheinlijk niet hebben dat die verschrikkelijke fjorden ook wat kunnen presteren...

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 18:20

Ach van Steef hoef je je niets aan te trekken Haha!

Toch knap hoor, ik heb nog nooit een Fjord zien piafferen, dus als ie het "vlekkeloos" kan hoop ik weer op een filmpje

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 19:22

ik vraag me dan af wat jullie een piaffe noemen? want dit noem ik de benen op het juiste moment optillen en dat kan elke paard leren. Als je je paard de piaff wil laten doen, heb je een graad van verzameling en balans nodig , die ik hier toch duidelijk mis. het zijn niet voor niets oefening die pas in de zwaarste dressuur klasse gevraagd worden.
Maar wel leuk dat rydar zo braaf doet wat jij hem vraagt

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 19:47

Debo schreef:
Ach steef heeft zijn verstand in zijn onderbroek zitten.... en tja kan het waarscheinlijk niet hebben dat die verschrikkelijke fjorden ook wat kunnen presteren...

Denk dat jij eerder je verstand in je onderbroek hebt zitten... Lips are sealed
Verder zeg ik niks.. Schijnheilig

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:09

Nee joh, in der kleine teen die net gekneusd is omdat Rydar erop ging piafferen... Extreme duivel

Sorry, flauw grapje.. Vind het erg kinderachtig dat ik niet eens iets mag zeggen zonder dat dat meteen als afzeiken gezien wordt. En dan meteen die kinderachtige reacties erbij over mij... Misselijk Ik vraag me af of ik hier geen andere reacties mag plaatsen als van: "ach, wat schattig, en wat lief, geweldig joh dat je dat doet!"
Voor de rest zal ik hier niet meer op reageren.... Lips are sealed

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:10

Marjolein schreef:
ik vraag me dan af wat jullie een piaffe noemen? want dit noem ik de benen op het juiste moment optillen en dat kan elke paard leren. Als je je paard de piaff wil laten doen, heb je een graad van verzameling en balans nodig , die ik hier toch duidelijk mis. het zijn niet voor niets oefening die pas in de zwaarste dressuur klasse gevraagd worden.
Maar wel leuk dat rydar zo braaf doet wat jij hem vraagt

PRECIES!!

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:13

Rydar, het alleskunnende peerd Tong uitsteken
haha, leuk hoor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 20:14

Ik sluit me ook aan bij Marjolein, met piafferen [zoals we dat in de GP zien] heeft dit truckje helemaal niets te maken.
Ik vind het echt heel erg leuk dat je zo lekker bezig bent met je super Fjordje. Want aan de foto's te zien hebben jullie er beide veel plezier in.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:17

Steef schreef:
Vind het erg kinderachtig dat ik niet eens iets mag zeggen zonder dat dat meteen als afzeiken gezien wordt. En dan meteen die kinderachtige reacties erbij over mij... Misselijk Ik vraag me af of ik hier geen andere reacties mag plaatsen als van: "ach, wat schattig, en wat lief, geweldig joh dat je dat doet!"
Voor de rest zal ik hier niet meer vertellen dat dit niet als op reageren.... Lips are sealed

Kom nou, je gaat toch niet vertellen dat dit niet als afzeiken bedoeld was? Dat lijkt me vrij duidelijk aangezien je op 85% van de berichten die je plaatst, iets plaatst wat verdacht veel op afzeiken lijkt Schijnheilig
Misschien moet je eens gaan nadenken waarom mensen zo gauw denken dat je iets afzeikt

En ik vind het erg knap dat je Ryder dit geleerd hebt, ookal is het misschien niet de echte piaff. Het ziet er goed uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:30

He.......... kom oop ik zech toch dat t nog nergens op lijkt... tuurlijk is het niet "de" piaffe.... maar t ziet er toch het zelfde uit?? het gaat mij om het iedee... niet op de manier hoe het gedaan word.. Of het nu uit de verzameling getrokken is of dat hij gewoon door de bak hupst is voor mij het zelfde.. ik hoef geen punten te halen in een Z proef ik geef show's en mensen staan met grote ogen te kijken als ik ry laat "hupsen" .. en tja t beesje moet een naam hebben en t lijkt veel op de piaffe vandaar de piaffe...

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:32

Sheril kan dit ook, als ze wil draven maar moet stappen. Ziet er leuk uit, maar heeft niets met verzameling en dus met de piaffe te maken. Daar gaat jaren aan trainen vooraf, ook om je paard zo sterk te maken dat hij dat aankan. Dat is wat Steef ook bedoeld denk ik.
Wel leuk dat je zo lekker met het bezig ben, vat dit ook alsjeblieft niet aanvallend op, ik vind het leuk je topics te lezen/zien.