Menno @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Menno @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 14:58

Paljassofie schreef:
NHevaVD schreef:
@ Alicia2u : volgens mij denk je dat je 't wel even veeeeel beter doet? Omdat zij nu even niet met neckrope rijd, en omdat zij dan misschien geen les heeft in 't rijden, kan ze gemakkelijk een hoog niveau bereiken, dan maar op haar eigen manier Knipoog Dit is geen aanval ofzo, maar het komt op mij over dat ze het duidelijk niet goed genoeg doet voor het oog en dus niet goed rijd.. Ik vind het anders echt geweldig! Hier staan allemaal reacties van 'rijtechnisch' enzo,

maar laat haar gewoon plezier hebben op haar eigen manier, de eigenaresse van Menno rijd zelf nog dressuur.... Je kan toch duidelijk zien dat die twee bij elkaar horen en ookal vinden er veel dat 't misschien nog niet goed genoeg is; dat komt dan nog wel !! ... Knipoog

dit hoort gewoon op ITP Knipoog

dan zou ze geen "RT-gezeur" krijgen Knipoog

Ben hier net nieuwe dus weet ook nog niet hoe dit werkt. Bloos

(en nu niet gaan zeuren: ga dat dan eerst uitzoeken)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:58

Hannah_Menno schreef:
maar volgens mij denken jullie echt dat ik alleen maar zonder rijd?
ik rijd ook vaak zat met zadel en dan moet hij ook echt wel doorlopen hoor.
en z'n achterhand erbij houden.
dit was gewoon eventjes lekker los en dat het er dan niet perfect uitziet, tsja jammer dan!

meis, helemaal goed!!!! gewoon lekker blijven doen! Lachen het is heel belangrijk dat je juist dit soort dingen blijft doen, voor jezelf en voor het paard...........

maar je kan niet van mij verwachten dat ik dan rijtechnisch dit OK vind, zoals ik al eerder zei...... heel leuk, super spielerij....... maar met techniek heeft het niks te maken Lachen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 14:59

KiWiKo schreef:
Hannah_Menno schreef:
maar volgens mij denken jullie echt dat ik alleen maar zonder rijd?
ik rijd ook vaak zat met zadel en dan moet hij ook echt wel doorlopen hoor.
en z'n achterhand erbij houden.
dit was gewoon eventjes lekker los en dat het er dan niet perfect uitziet, tsja jammer dan!

meis, helemaal goed!!!! gewoon lekker blijven doen! Lachen het is heel belangrijk dat je juist dit soort dingen blijft doen, voor jezelf en voor het paard...........

maar je kan niet van mij verwachten dat ik dan rijtechnisch dit OK vind, zoals ik al eerder zei...... heel leuk, super spielerij....... maar met techniek heeft het niks te maken Lachen

dat komt ook omdat ik dit nog niet zo super lang doe!

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 15:00

Hannah_Menno schreef:
Ben hier net nieuwe dus weet ook nog niet hoe dit werkt. Bloos

(en nu niet gaan zeuren: ga dat dan eerst uitzoeken)

ga dat dan eerst uitzoeken

Clown

echt, de mods doen zo hard hun best om dit gigantische forum overzichtelijk te houden. Bovenaan elk subforum staat zeer duidelijk omschreven wat erin hoort. Kleine moeite om dat even door te lezen.

Alicia2u

Paljassofie schreef:
NHevaVD schreef:
@ Alicia2u : volgens mij denk je dat je 't wel even veeeeel beter doet? Omdat zij nu even niet met neckrope rijd, en omdat zij dan misschien geen les heeft in 't rijden, kan ze gemakkelijk een hoog niveau bereiken, dan maar op haar eigen manier Knipoog Dit is geen aanval ofzo, maar het komt op mij over dat ze het duidelijk niet goed genoeg doet voor het oog en dus niet goed rijd.. Ik vind het anders echt geweldig! Hier staan allemaal reacties van 'rijtechnisch' enzo,

maar laat haar gewoon plezier hebben op haar eigen manier, de eigenaresse van Menno rijd zelf nog dressuur.... Je kan toch duidelijk zien dat die twee bij elkaar horen en ookal vinden er veel dat 't misschien nog niet goed genoeg is; dat komt dan nog wel !! ... Knipoog

dit hoort gewoon op ITP Knipoog

dan zou ze geen "RT-gezeur" krijgen Knipoog

Mee eens. Er is een verschil tussen dit doen voor de lol en dit doen omdat je wil dat jijzelf en je paard er beter van worden. Dat is míjn doel, daaarom post ik die foto's op HAW. De TS deed dat ook en daarom ga ik ervanuit dat ze RT-commentaar wil. Als de TS dan vervolgens een bericht post 'daar werk ik niet aan', dan staat het hier verkeerd.

Ik zeg dus niet dat ik het beter doe, maar dat ik het anders doe, omdat ik juist wél aan die dingen werk.

E_Nalanta

Lekker boeiend dat het NOG niet rijtechnisch is xD, mensen oefening baart kunst, nu weet ze ook wel 'wat niet goed is' en 'wat beter kan' en hoe het 'niet hoort'..... Het uitvinden van iets nieuws komt allemaal, iedereen begint bij het begin en dat word duidelijk alleen maar beter

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 15:01

Alicia2u schreef:
Mee eens. Er is een verschil tussen dit doen voor de lol en dit doen omdat je wil dat jijzelf en je paard er beter van worden. Dat is míjn doel, daaarom post ik die foto's op HAW. De TS deed dat ook en daarom ga ik ervanuit dat ze RT-commentaar wil. Als de TS dan vervolgens een bericht post 'daar werk ik niet aan', dan staat het hier verkeerd.

dat vat het hele misverstand samen Haha!

vilouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:22

omdat de eerste foto met zadel is en de rest zonder kan ik niet veel verschil geven Knipoog
maarhet ziet er prima ontspannen uit!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:40

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie is hier niet volledig, daarbij kun je denken aan een uitleg over: Wat is je niveau, wat zijn precies je doelen, waar ben je precies allemaal mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Verder wil ik jullie er ook even op wijzen om de volgende keer met wat meer respect op elkaar te reageren en wat minder in de aanval te gaan als er commentaar gegeven wordt. Lachen