Paljassofie schreef:NHevaVD schreef:@ Alicia2u : volgens mij denk je dat je 't wel even veeeeel beter doet? Omdat zij nu even niet met neckrope rijd, en omdat zij dan misschien geen les heeft in 't rijden, kan ze gemakkelijk een hoog niveau bereiken, dan maar op haar eigen manierDit is geen aanval ofzo, maar het komt op mij over dat ze het duidelijk niet goed genoeg doet voor het oog en dus niet goed rijd.. Ik vind het anders echt geweldig! Hier staan allemaal reacties van 'rijtechnisch' enzo,
maar laat haar gewoon plezier hebben op haar eigen manier, de eigenaresse van Menno rijd zelf nog dressuur.... Je kan toch duidelijk zien dat die twee bij elkaar horen en ookal vinden er veel dat 't misschien nog niet goed genoeg is; dat komt dan nog wel !! ...
dit hoort gewoon op ITP
dan zou ze geen "RT-gezeur" krijgen
Ben hier net nieuwe dus weet ook nog niet hoe dit werkt.
(en nu niet gaan zeuren: ga dat dan eerst uitzoeken)
Dit is geen aanval ofzo, maar het komt op mij over dat ze het duidelijk niet goed genoeg doet voor het oog en dus niet goed rijd.. Ik vind het anders echt geweldig! Hier staan allemaal reacties van 'rijtechnisch' enzo,
het is heel belangrijk dat je juist dit soort dingen blijft doen, voor jezelf en voor het paard...........