Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Suus17_ schreef:Vue, wat bedoel je precies met het kantelen omdat ik m'n tenen omhoog steek? Kantel ik dan naar voor ofzo? En imo is tenen omhoog hetzelfde als hakken naar beneden? Verder bedankt voor de tips, ik zal erom denken![]()
detour, bedankt voor het compliment xD Wel lastig hoor, met al die mensen die beweren dat je je paard mishandeld, al zijn tips altijd nuttig natuurlijk ^^ Wel fijn dat er mensen zijn die iets positiever zijn (:
Verder voor iedereen die vindt dat mijn instructrice "drastische maatregelen" moet gaan nemen en mij "eens flink moet aanpakken", klinkt een beetje bot, niet? Ik ben toch niet meteen een crimineel omdat ik het probleem van m'n handen onderschat heb? ..
Renske_ schreef:Nee hoor is geen uiterste, ze gaf zelf aan dat hij altijd zo liep
Bij overgang terug naar stap liep hij zelfs nog meer gespannen, tegen de hand, hoofd kantelen etc
Renske_ schreef:Daar heb je wel gelijk Joceline, daarom zal ze idd hard aan haar houding moeten werken.
Maar vergeleken met het vorige topic is iig het paard een heel stuk meer ontspannen, en nog wel zoekende maar op de goede weg

superwoman schreef:Renske_ , je pakt de beste foto van de ts

superwoman schreef:Renske, ik heb al eerder gereageerd, waar de ts hopelijk wel iets mee kan. Jouw vergelijking helpt de ts ook niet
Ik kan nog wel slechtere foto's vinden hoor en dan zal ze allicht beter zijn dan die ander, maar wat heeft zij of dat paard daar aan? Het is de bedoeling dat ze beter gaat rijden, niet slechter