Lante schreef:S &T vindt ik persoonlijk ook niet de meest handige oplossing voor je probleem; met consequent rijden zou je in theorie ook met een gewone trens of een gewoon stangetje normaal moeten kunnen rijden; hoewel ik het er verder niet verkeerd uit vind zien.
Allereerst bedankt voor je compliment.. Maar over de S&T kunnen we hier uren discussieren. Aangezien de meeste ruiters grijpen naar een hulpteugel, een vreemde trens met een bepaalde werking die dan wonderen zou moeten verrichten (zie maar eens in de ruitersportzaak watvoor oliebol er hangt!!) slof, of gewoon ruk en plukwerk vind ik dat ik een goede, vriendelijke oplossing heb gekozen. En als alles meezit (10 van de 11 keer) is hij prima op een trensje te rijden, maarr als die 11de keer zijn trukendoos opent ben je nergens. Hij kent zijn krachten niet en als hij ervantussen piept voelt ie mij met mn 60 kilo echt niet meer zitten! Zijn ribben zet hij uit tot ie een meter breed is en keihard en het is al een hele kunst om alleen al te blijven zitten
En een trensje is dan ook een speeltje voor hem. En trouwens een gewoon stangetje vind ik minder vriendelijk dan stang en trens...
Nogmaals, ik ga me niet meer verantwoorden, ik vind dat ik heb gekozen voor de beste oplossing, ik rij lekker en mijn paard loopt lekker. En ik heb net wat extra's te vertellen! Ook leer ik er superveel van!