Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus dan mept ie wel terug hihi... ilse_zutt schreef:Hoi,
Ik heb net een nieuwe pony, en bij de oude eigenaar stapte ze op en liep ze gelijk weg.
dit wil ik haar af leren, alleen gaat het nog al moeizaam. ze blijft niet staan! hoe moet ik dit nou toch doen?
ben er al een tijdje mee bezig, maar het word nog niet echt beter..
eveline_86 schreef:wie zegt er dan dat je een uur op en af moet gaan stappen? want dat volg k ff nie helemaal
vilouma schreef:ga jij dan maar is een uurlang op en af stappen tot hij t doet in plaats van rijden
dit probleem heb ik ook gehad;)
Mexxuna schreef:eveline_86 schreef:wie zegt er dan dat je een uur op en af moet gaan stappen? want dat volg k ff nie helemaalvilouma schreef:ga jij dan maar is een uurlang op en af stappen tot hij t doet in plaats van rijden
dit probleem heb ik ook gehad;)
Dit vind ik niet helemaal paardvriendelijk! Maargoed, hier zijn de meningen over verdeeld..
)eveline_86 schreef:Ow, op die fiets! Ik dacht dat Vilouma het sarcastisch bedoelde, als reactie op iemand anders, dus begreep het niet. Een uur op en af stappen is misschien niet de bedoeling, maar goed, zoals je kan lezen in mijn reactie/tip/oplossing (1 na laatste reactie op de eerst pagina van dit topic), stap ik ook wel een aantal keer op en af. (mits ze eerst netjes stilstaan)
Geen uur, en ook geen 100x achter elkaar, maar wel een aantal keer, om te oefenen.
berdien85 schreef:eveline_86 schreef:Ow, op die fiets! Ik dacht dat Vilouma het sarcastisch bedoelde, als reactie op iemand anders, dus begreep het niet. Een uur op en af stappen is misschien niet de bedoeling, maar goed, zoals je kan lezen in mijn reactie/tip/oplossing (1 na laatste reactie op de eerst pagina van dit topic), stap ik ook wel een aantal keer op en af. (mits ze eerst netjes stilstaan)
Geen uur, en ook geen 100x achter elkaar, maar wel een aantal keer, om te oefenen.
Ja, daar sluit ik me bij aan... Op die manier is 't me uiteindelijk ook gelukt.