Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tamoreliefje schreef:super de maks cool beest, heeft ie toevallig geen zus of zo lopen
. Hoe val je der toch op op zo beesten? Doe zo verder je best en dan zie je wel waar je strand.
En wat is het succes verhaal op zoveel winst te rijden op 1 dag
mag mij ook wel eens overkomen als terug wedstrijd ga starten.

GVR_Obelix schreef:Mooi hoor! Dat is voor mij nog heeeeeeel ver weg
), en hij is inderdaad érg leuk! Heb je een hele gave nieuwe uitdaging aan hoor, ben benieuwd hoe 'ie er over een jaartje bij loopt! 

Maar wel een verschrikkelijk mooi paard! En supergave foto's! 

cornelie schreef:Het ziet er goed uit
Persoonlijk heb ik eerder het idee dat je zadel te krap is en daardoor achterover helt dan dat het opgevuld moet worden. Zeker als er flink wat bespiering is zal het zadel aardig breed moeten zijn.

. In ieder geval lekker jezelf langmaken en diep zitten, dan ziet het plaatje er helemaal compleet uit
. 

je hebt het heel netjes gedaan
Mexxuna schreef:Wat een leuk dier!
Hij heeft wel een onderhals zeg, maar hij is erg aansprekend,
Hoe kan ik nou rijtechnisch commentaar geven, als je zulke punten scoort? Super hoor!
Ik zie je stang alleen wat te srak staan op de foto van de uitgestrekte galop... dat is het enige puntje wat ik heb..
Ga zo door zou ik zeggen!

vilouma schreef:Mexxuna schreef:Wat een leuk dier!
Hij heeft wel een onderhals zeg, maar hij is erg aansprekend,
Hoe kan ik nou rijtechnisch commentaar geven, als je zulke punten scoort? Super hoor!
Ik zie je stang alleen wat te srak staan op de foto van de uitgestrekte galop... dat is het enige puntje wat ik heb..
Ga zo door zou ik zeggen!
mee eens , vooral in galop schuif je erg ver naar achter in je zadel
dat ziet er wat minder uit,klein verbeter puntje dus
verder absoluut Z2 waardig!
en ik vind het erg fijn dat jij de punten erbij zet .
zo weten wij hoe je voor dat onderdeel gescoord heb
mar_pep_loot schreef:Ziet er goed uit, veel oefenen en jullie komen er wel
Evelien_Apru schreef:Kan het zijn dat Umberto van Meers Paarden Centrum komt? Of heb ik het mis?:P
Als dat zo is vind ik namelijk dat je het super doet! Hij is namelijk niet de makkelijkste
dit is umberto die op mpc heeft gestaan, hij is ook niet echt makkelijk maar wel goudeerlijk