Een vijfjarige waar nog niet veel mee is gedaan ga je niet leren piafferen. Die ga je eerst bij de basis verzameling oppakken en vanuit daar verder....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Buitenzorg schreef:En het leuke is dat heel Bokt massaal reageert in zo'n penny-achtig onzin topic![]()
Een vijfjarige waar nog niet veel mee is gedaan ga je niet leren piafferen. Die ga je eerst bij de basis verzameling oppakken en vanuit daar verder....
sillyhorse schreef:En het trieste is dat er zoveel reacties zijn die haar belachelijk maken. Het is inderdaad een rare vraag, maar uit het berichtje kun je wel opmaken dat het nog een jong meisje is. Zijn jullie niet jong geweest en hebben jullie toen geen domme vragen gesteld?
Buitenzorg schreef:sillyhorse schreef:En het trieste is dat er zoveel reacties zijn die haar belachelijk maken. Het is inderdaad een rare vraag, maar uit het berichtje kun je wel opmaken dat het nog een jong meisje is. Zijn jullie niet jong geweest en hebben jullie toen geen domme vragen gesteld?
Vind dit niet overkomen als een "domme onschuldige vraag". Er is behoorlijk wat voorwerk gedaan gezien de termen die ze gebruikt. Dus ze weet waar ze t over heeft, of het is echt een penny achtig aandachtvragend topic
Het is pirouette, geen piroutte en wat een verzamelende draf is, wie het weet mag het zeggen
Ladygiroc schreef:Je begint in een boek vanaf het Z2 nivo te lezen en je komt de termen die ze noemt vanzelf tegen.

) rij je een prachtige 
Urielle schreef:Mooie reactie Esther!

Onassa schreef:Aahhh, ik vind dit best heel aandoenlijk hoor.
Meiske is nog jong, ziet al dat prachtige op tv en waarschijnlijk is haar wens dat ook ooit te kunnen.
En wees eerlijk, als we hoge dressuur ruiters zien rijden, willen we dat dan niet stiekem allemaal kunnen??
Laat dit meiske lekker dromen, hoe het werkelijk zit komt ze snel genoeg achter.
Er is al 3 keer hetzelfde gezegd, volgens mij weet ze het nu wel.
estherpitout schreef:Precies, dat bedoel ik ook![]()
Hoevaak ik wel niet droom over dat ene moment dat ik goud win op de Olympische Spelen.
Zittend op mijn statige paard met een grote bos bloemen in mij handen, zwaaiend naar het duizend koppen tellende juichende publiek,
met dat prachtige outfit aan, hoedje op, grote glimlach, terwijl mijn paard vrolijk verder passageert.
Geweldig toch!

geerke schreef:ik droom niet van een piaffe,en ik heb er ook nooit van gedroomd...ook omdat ik mij realiseer dat het voor veel paarden niet is weggelegd deze zware oefening....net als dat ik nooit een dubbele salto zou kunnen maken op de balk...hoe hard ik ook oefen...