wat doen jullie om je houding te verbeteren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

Re: wat doen jullie om je houding te verbeteren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 01:22

als ik denk scheef te gaan zitten straft mijn paard mij dat direct
af door scheef te gaan lopen Vork

doch ben ik blij dat ik af en toe een lesje neem
puur voor mijn houding daar er altijd foutjes in sluipen

en ondanks dat is mijn houding knudde Clown
maar maakt me wel weer bewust van mijn beperkingen
waardoor ik het mijn paard niet kwalijk neem
als die niet altijd even goed luisterd naar wat ik wil vertellen
doch door een niet zo nette houding niet vertel .. Bloos

Cuarda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:27

veel in het raam kijken, en heel goed opletten, ik denk de hele tijd dan ik moet mijn hakken uit drukken en door dat je gewoon de hele tijd op je houding gaat letten is mijn houding al een stuk verbetert

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:10

ik ben ook een ramenkijker en mn instructrice zegt vaak: ja ik weet dat ze mooi is mr je moet kijken waar je heen gaat!!voor je kijken ellen!!! Haha! Bloos

en de eigenaresse van amber zei eens tegen mij toen ik terug kwam van een buitenritje goh ellen, wat zit jij mooi rechtop op amber,ik zag laatst iemand als een zoutzak op haar paard voorbij komen Haha! Haha! complimentjes zijn altyd leuk Tong uitsteken dus dan let ik er zelf ook meer op!
heb geen kapstok tenen want als ik ze naar buiten draai doen mijn enkels gigantisch zeer Verdrietig dus dat is eigenlijk wel goed Haha!

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:16

xxxdonja schreef:
Les, ramen etc zijn erg handig. Even naar binnen gluren kijken of ik goed rechtop zit... Kijk dan wel in de kantine, dus heb wel eens gehoord: "Waarom keek je telkens naar ons?"
Haha. Ook rijd ik zonder beugels, soms dan. Ik rijd immers op een manege en dan kan ik dat dus niet zomaar doen. Lachen

Hi
Ik rijd ook op een manege en van mijn juf mag ik gewoon zonder het te hoeven vragen de hele les zonder beugels rijden.
Dat doe ik dus af en toen ook. Wij hebben ook een spiegel in de bak en daar kijk ik telkens als ik langskom in. Bij ons in de les word je ook wel goed geholpen met je houding.
X

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:17

Mijn hakken zijn trouwens in galop een ramp! ze vliegen altijd uit!

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:49

door middel van spiegels, ramen, bewust bezig zijn met mijn houding. Op een ander paard een uur zonder zadel gaan rijden en vervolgens weer op Joep stappen. Instructrices helpen me er ook erg goed bij...
En Joep straft me gelukkig ook af als ik niet goed zit dan raakt hij uit zijn balans en is het erg moeilijk zitten voor mij Knipoog