Foto's van Sonja

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 15:13

Tha_Niekje schreef:
hoi, hahaha, ik wist niet eens dat er nog meer mensen waren die daar rijden Bloos Ik reed gisteren idd op Jip
wat een lieve foto van Juultje in je profiel, dat is ook nog in de oude bak (jaja, heb dat ook nog mee gemaakt *LOL* )

Hee aniek! Ik wist niet dat jij ook op Bokt bent!! Nou, hier dus nog iemand die ook op de Eelde manege rijd! Haha!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 15:17

Kayla schreef:
Ik geen geen les gehad van Willem, maar ik ken hem wel. Hij gaf les bij de paarden en ik reed toen nog op de pony's.
Yep Appie ken ik nog
Rijdt/reed jij daar ook Bloemkooltje?
Ik reed daar idd in de tijd van Sandra en Gerrit, had ook les van Sandra, later ook van Annemiek trouwens nog.

tsja, ik rijd er ook nog steeds. ben er een paar jaar uit geweest maar rij sinds de zomer ook weer op de manege. wil ook weer met mijn pony op les gaan. jij zei dat je ook les had van Marjan? op de manege of ergens anders?
ff over discussie buitenbak Haha! volgens mij was de buitenbak nog niet of niet zo groot toen ik begon. tijdens de ponyweekenden stonden daar altijd de tenten... haha nog meer ponyweekendlotgenoten onder de bokkers Haha!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 15:30

whahaha, we worden gewoon een grote eelde clan, hoi Marinke, ik ben je eeuwig dankbaar dat ik laatst Sonja mocht uitstappen moet je maar eens in mijn pofiel kijken, daar staat nu een foto van mij en Jip van gisteren Haha!

En Maaike, die pony van jou heb ik toen ook gezien (dat vindt ik zo'n stoere pony Haha! ), wij hebben toen een keer bij jullie in de les gereden met Zilvia en Sandra (die twee welsh K's)

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 15:33

Wow, de hele eeldemanege is nu online Haha!
Ja, ik zag net die foto al in je profiel! Enne: na dat Jip-uitstappen wilde ik ook wel eens weer op Jip rijden, had namelijk nog maar 1x op hem gereden, een behoorlijke tijd geleden! Dus heb ik afgelopen vrijdag op Jip gereden, het monster Knipoog was erg leuk Haha!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 15:33

Tha_Niekje schreef:
whahaha, we worden gewoon een grote eelde clan, hoi Marinke, ik ben je eeuwig dankbaar dat ik laatst Sonja mocht uitstappen moet je maar eens in mijn pofiel kijken, daar staat nu een foto van mij en Jip van gisteren Haha!

En Maaike, die pony van jou heb ik toen ook gezien (dat vindt ik zo'n stoere pony Haha! ), wij hebben toen een keer bij jullie in de les gereden met Zilvia en Sandra (die twee welsh K's)

verrek, ik herken je welsh uit je profiel. mooi beest was dat hoor!! die was toch zo eenkennig? kom je nog een keer met haar naar de manege? je had ook met haar mee kunnen doen Haha!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 15:35

haha de Eelderclan is online geweldig Cool Haha!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 15:49

bloemkooltje"]
[quote="Tha_Niekje schreef:

verrek, ik herken je welsh uit je profiel. mooi beest was dat hoor!! die was toch zo eenkennig? kom je nog een keer met haar naar de manege? je had ook met haar mee kunnen doen Haha!
[/quote]

Idd, dat is haar, we hebben er ook aan gedacht om mee te doen met hun, maar die andere merrie is drachtig, dus Nynke springt niet meer met haar en Zilvia wordt in haar eentje helemaal gek + Zilvia heeft nog nooit een hindernis gezien Haha! dus die flipt dan helemaal, we hebben thuis alleen strobalen om overheen te springen. Ze kan het wel ontzettend goed!!

We zijn al wel vaker met ze naar de manege geweest, maar dan in onze eigen les op Woensdag, dat is wel grappig en waarschijnlijk gaan we de week na de vakantie ook weer *LOL*

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 17:38

Denk dat als ik terug ben, toch maar weer eens moet gaan kijken Het is een tijdje geleden dat ik daar geweest ben.. Ben er een paar jaar geleden nog een keer geweest met Ilana, met een toenmalig verzorgstertje... Mag ik een keertje met iemand mee Scheve mond ??

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 19:25

Ja natuurlijk, dan kan je het allemaal terug zien Ben benieuwd of je het nog zal herkennen (voor zover ik me weet te herinneren is alleen de zadelkamer nog aardig hetzelfde *LOL* )

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:33

Is goed!!! Haha!
Boktmeeting in Eelde

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:37

bloemkooltje"]
[quote="Kayla schreef:
Ik geen geen les gehad van Willem, maar ik ken hem wel. Hij gaf les bij de paarden en ik reed toen nog op de pony's.
Yep Appie ken ik nog
Rijdt/reed jij daar ook Bloemkooltje?
Ik reed daar idd in de tijd van Sandra en Gerrit, had ook les van Sandra, later ook van Annemiek trouwens nog.

tsja, ik rijd er ook nog steeds. ben er een paar jaar uit geweest maar rij sinds de zomer ook weer op de manege. wil ook weer met mijn pony op les gaan. jij zei dat je ook les had van Marjan? op de manege of ergens anders?
ff over discussie buitenbak Haha! volgens mij was de buitenbak nog niet of niet zo groot toen ik begon. tijdens de ponyweekenden stonden daar altijd de tenten... haha nog meer ponyweekendlotgenoten onder de bokkers Haha!
[/quote]

jaaaa heb ook een keer op ponyweekend geweest, toen stonden de tenten niet in de buitenbak maar in het weiland, maar is ook alweer zo'n 13 jaar geleden Scheve mond

Marjan komt bij ons op stal om les te geven.

Ik doe ook wel mee met de Eelderboktmeet

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 21:40

Ik meet ook gezellig mee *LOL* Ik ben 8 jaar, 4 jaar, 3 jaar en 2 jaar terug op ponyweekend geweest Pling En wij hadden ook altijd de tentjes in de weilanden staan, was wel altijd erg gezellig!!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:48

Ik ben nooit op kamp geweest... Verdrietig Mocht niet van paps en mams want het was veel te duur... Was dan ook niet lid van de RSVE...
Misgelopen jeugd

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 21:50

Er ontbreekt gewoon een groot gedeelte van je opvoeding Tong uitsteken ik ben nog altijd lid van de RSVE (maar dat loopt nu niet zo lekker) maar ik ga niet meer naar ponyweekenden, misschien ooit eens als begeleiding Haha!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:45

Nee, ik lees af en toe iets in Dorpsklanken of Dagblad vanhet Noorden dat het niet zo goed gaat tussen de eigenaresse en de stichting die de nieuwe manege regelt enzo. Ach, volgens mij duurt het wel een tijdje voordat ze dat uitgepraat hebben, en voordat die manege er is zijn we 20 jaar verder Haha! Ik geloof dat er 10 jaar geleden al plannen voor waren, maar die manege staat er nog steeds niet
Hoe waren die ponykampen??? Ik had bijna een keertje mee gekund (maar mocht dus niet) anders had ik het hele weekend op vanty gemogen *LOL*

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 22:55

die ponykampen waren wel altijd heel erg gezellig, met buitenritten naar apelbergen, rijlessen en we leerden er zelfs invetten en hoe al het tuig in elkaar zat enzo (ik zie wel voor me hoe dat geweest moet zijn, ik al 7-jarig hummeltje met een groot zadel en een hoofdstel en ijverig aan de gang Haha! Haha! ) maar ik vondt het altijd erg gezellig maar de laatste keer waren we met drie andere de alleroudsten en de rest was een paar jaar jonger en toen hebben we gesloten niet meer op ponyweekend te gaan, het volgende jaar ben ik een week naar de manege in Gasselte geweestm ook erg leuk *LOL*

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:58

hihi, dat tuig invetten heb ik mezelf aangeleerd. Hoofdstel, zadel, en een compleet tuig voor de dravers Haha! Ken inmiddels elk stukje leer uit mn hoofd. Ik ben zo iemand die dat voor de lol doet
Maar ik had graag een keertje meegewild... Gelukkig kan ik strax weer mn eigen buitenritten maken Lovers

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 23:05

Dat zadel en hoofdstel ken ik ondertussen ook wel uit mijn hoofd, maar volgens mij heb ik nog altijd dat schriftje van 8 jaar terug waar ik het in heb staan (plaatjes met mijn belabberde handschrift van toen erbij) Alleen het dravertuig ken ik nog niet helemaal, maar dat komt vast nog wel aangezien ik nu heel veel op de drafbaan help Haha! Haha!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:07

oh, in Groningen?? Wie zit daar nu eigenlijk...? Willem Hamming zat er altijd, en ik heb bij Martin Lukje geholpen, ongeveer drie jaar ofzo.

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:16

Kayla schreef:

Ik doe ook wel mee met de Eelderboktmeet

Eelder boktmeeting?? Ikke ook mee!!!! haha wanneer Haha!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 23:21

Pas over een tijdje, want eerst moet wkoekoek (sorry weet je eigen naam zo niet) terug zijn uit wales

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 23:23

wkoekoek schreef:
oh, in Groningen?? Wie zit daar nu eigenlijk...? Willem Hamming zat er altijd, en ik heb bij Martin Lukje geholpen, ongeveer drie jaar ofzo.

Er zijn meerdere mensen met paarden daar, ik weet ook geen achternamen, maar deze man heet Henk

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:01

Tha_Niekje schreef:
Pas over een tijdje, want eerst moet wkoekoek (sorry weet je eigen naam zo niet) terug zijn uit wales

oja, Wendy moet natuurlijk eerst uit Engeland komen haha dommmmmm. maar lijkt me leuk als we daarna een Eeldermeeting hebben Cool Haha!

he Wendy: hoe ist nu in Engeland? Al welshjes gespot??? *LOL*

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:30

Haha! Nee Frusty wel schapen, honderden, maar een welshje, nee hoor!
En verder.. koud, het vriest hier nu, gelukkig is het wel zonnig. Met mn portemonnee is het wat minder, heb leuke winkels gevonden Haha!
Citaat:
Er zijn meerdere mensen met paarden daar, ik weet ook geen achternamen, maar deze man heet Henk

Welke paarden heeft Henk? Ben wel benieuwd.... (ok, nieuwsgierig *LOL* )

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 17:34

Wales lijkt me trouwens wel heel leuk, maar wel raar dat je dan nog geen een Welsh ponytje hebt gezien, misschien moet je beter zoeken *LOL* Maar voor de welshponytjes hoef ik niet naar Wales die staan hier lekker in Hoogkerk Haha! Haha!