Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

JennyQuirini schreef:maar als een pony ergens last van heeft kan de lesgever het ook niet
suleilitha schreef:In de B1 hoeft je paard helemaal nog niet aan de teugel te lopen.

JennyQuirini schreef:je kunt niet tegen iemand op met een kei mooi paardje die super mooi aan de teugel loopt ! die van mij probeert er alles aan te doen om niet aan de teugel te moeten.. dus dan lukken de figuren en zo ook niet hè als ze heel de tijd aat lopen en trekken
DebjeDopje schreef:Yamcha schreef:@ DepjeDopje: het ontbreken van een klik is echt niet de reden waarom een paard niet aan de teugel wil, hoor. Ik heb allerlei paarden gereden, en had lang niet met allemaal een klik, toch liepen ze wel (op uitzonderingen na) heel fijn
dat weet ik heb ik ook maar miss wil ie wel niet voor je werken je weet niet wat er mee is gebeurt en op sommige kan ik op gaan zitten wat ik wil(voorbeeld half jaartje geleden op een pony gereden liep super mooi deed alles, in de tussentyd haast alleen nog maar mee gegaan in de beginnerslessen en deed niks meer) zelfs ondersteboven dr langs hangen weetik het allemaal niks werkt(niet dat ik dat heb gedaan ondersteboven en dr langs gaan hangen)
p.s dit is allemaal niet beledigend , dreigend of lomp bedoeld hoor..

En omdat de mensen al netjes kunnen zitten als ze op een echt paard komen, en hun handen stil kunnen houden (de machine bokt als je bonkt of teveel met je handen doet) gaat het leren paardrijden veel beter 
JennyQuirini schreef:mijn ander paard is ook nog jong , 4 jaar rijd er al probleem loos mee ! en aan teugel dus het ligt ten eerste al niet aan mij !
JennyQuirini schreef:ik heb 3 internationale ruiters als les gevers
die een opleiding hebben !

suleilitha schreef:JennyQuirini schreef:ik heb 3 internationale ruiters als les gevers
Equinox.be kan misschien uitkomst bieden.

Tallie_Ho schreef:JennyQuirini schreef:ik heb 3 internationale ruiters als les gevers
Dan zou ik het dier gewoon af laten maken.. Als zelfs zij er niks mee kunnen, dan is het dier gewoon echt verrot en zal het nooit wat worden!!

Yamcha schreef:Dus 8 maanden elke dag?

JennyQuirini schreef:oohw jaah .. en die lesgevers kennen jullie tog niet ! want dat zijn er van belgie