Djilan schreef:Weet je zijn afstamming? Ik herken er nl helemaal geen kruising andalusier in. Het lijkt mij eerder een volle arabier.
Op de 4e foto vind ik dat je een nette houding hebt. Op een aantal andere druk je inderdaad je hak te ver uit en ligt je been niet recht onder je bovenlichaam.
Verder op de 2e foto wat spanning in de kaak. Op de andere foto's zie ik dat ook terugkomen. Denk dat als hij wat meer van achteren naar voren gaat lopen er ook meer ontspanning gaat komen. Net als het zadel dat te ver naar voren ligt. Hoort echt achter het schouderblad en dan zal hij meer ruimte krijgen in het voorbeen
Algemene indruk is netjes, dat komt vast helemaal goed straks met de onderlinge wedstrijden!
Nee! Jammer genoeg weet ik zijn afstamming niet, was het maar zo..
Ik heb alleen een paspoort van hem en daar staat in dat zijn moeder een schimmelarabier was..bedankt voor het commentaar
. Op een aantal andere druk je inderdaad je hak te ver uit en ligt je been niet recht onder je bovenlichaam.
Hij ligt op de rijfoto's alleen te ver naar voren (op de schouders dus). Geen idee hoe de zadelmaker hem erop heeft gelegd tijdens het passen natuurlijk.