De vader en moeder van je veulen vind ik ook erg mooi. Enne Horseranch... smaken verschillen ook onder de arabieren.... de een houdt meer van russische en de ander meer van egypthische arabieren. Voor ieder wat wils... of AF Gemini later een goede dekhengst wordt dat zien we wel weer als hij wat ouder is
Waarom moet iedereen zich zo druk maken en van die onaardige dingen zeggen
Je hoeft zo'n paardje toch niet meteen de grond in te boren... dan reageer je toch niet als je niet leuks te melden hebt
Veel plezier met je paardjes Max_4ever
En ik vind het niet erg sportief van je dat je meteen je mening klaar hebt. Ten eerste het dier is in zijn wintervacht, en ten tweede de foto's zijn best klein. Ik vind het een mooi veulentje. EN trouwens, er kan nog veel veranderen aan dat dier.

, vind het alleen een beetje banketstaaf dat als iemand heel trots is op zijn paardje een ander rare opmerkingen maakt, ik vind dat je dit ook op een normale manier kunt zeggen. 
wat een prachtig beest zeg! Een echt arabiertje, het straalt er al vanaf! Mooi koppie en een mooie kleur! Lief zo wollig als hij is! Heb je zijn mooie naam zelf bedacht?