Urissa (v. Parcival) @ training (L2 niveau) by Juul!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Re: Urissa (v. Parcival) @ training (L2 niveau) by Juul!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 14:54

geen idee of anky dat doet, maar ik rij ook niet zoals anky Knipoog

ik merk dat als ik mijn schouders iets meedraai mijn bekken goed gaat staan voor de wending en ik haar dan fijner door de wending heen kan rijden.

bij foto 9 is het enige wat ik zie dat mijn binnenschouder wat verder terug staat dan de buitenschouder. hoe kan jij daar zien dat ik niet recht boven mijn paard zit?

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:00

Doordat je inknikt. En als je bij foto 5 kijkt zie je ook dat je rechterbeen hoger ligt dan het linker. Als je dan kijkt naar hoe je zadel ligt (als het recht licht) zie je dus dat jij wat naar links hangt Knipoog

Ik zeg ook niet dat je zo rijdt als anky hoor, echt niet. Maar dan is het dus jouw eigen rijstijl en is het niet zo dat het "hoort" dat je schouders meedraaien. Maargoed. Ik ga hier niet over bezig blijven. Ik vindt het er goed uitzien maar dus jammer (dat ik zie) dat je af en toe wat scheef erop zit.
Veel succes nog met rijden en je wedstrijden want het ziet er wel fijn uit.

Missy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:05

Je hand lijkt af en toe nog wat star, maar daar geef je zelf ook al wat over aan.
Ik heb wel het idee dat je op haar heel fijn ontspannen kunt zitten, je zit er netjes op..

Super en heel veel succes Haha!