Hier zijn ze... Ik op Pinky! :D (inc SPRINGEN)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 19:38

haha cool!!
lachen man, met dat ukkie!! hij is wel enorm veelzijdig!!
cool diertje. hij jumpt nog best hoog ook!

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 19:43

Mooi man leuk ding

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 20:37

Het ziet er niet uit, maar zoals je al zei jij kent hem en weet wat je van hem kan vragen.Verder ziet het er netjes uit, 't is en blijft een super pony Lachen Lovers

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 20:44

leuke foto's hoor Lachen
en heb zelf eigenlijk alweer veel te lang niet op kleine pony's gereden

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 20:53

nathalieke schreef:
Zelf ben ik 1m65 ofzo en weeg 47 kilo en versace 1m45 en ik zal ook weldra moeten stoppen omdat ik de verhouding al niet meer juist vind tot mijn grote spijt.

Nou dat vind ik wel weer een beetje overdreven hoor.. Mijn verzorgsters wegen ook 47 kg en die rijden op mijn shetje van 96cm. Gaat echt prima. Ze rijden niet iedere dag ofzo, maar ik vind dit echt niet te zwaar.
En wat jij omschrijft vind ik wel heel erg overdreven, je bent écht niet te zwaar en zo groot zal het verschil niet zijn. Mijn paard is 1.50 en ik ben 1.70. Nou is die van mij een Tinker dus over gewicht hoeven we het niet te hebben, maar ook qua aanzien vind ik het nog kunnen.

Even weer on-topic: superleuke foto's van Pinky! Het is inderdaad geen gezicht, maar je ziet aan zijn gezichtje dat hij het harstikke leuk vind!

nathalieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 21:07

Esme_27"]
[quote="nathalieke schreef:
Zelf ben ik 1m65 ofzo en weeg 47 kilo en versace 1m45 en ik zal ook weldra moeten stoppen omdat ik de verhouding al niet meer juist vind tot mijn grote spijt.

Nou dat vind ik wel weer een beetje overdreven hoor.. Mijn verzorgsters wegen ook 47 kg en die rijden op mijn shetje van 96cm. Gaat echt prima. Ze rijden niet iedere dag ofzo, maar ik vind dit echt niet te zwaar.
En wat jij omschrijft vind ik wel heel erg overdreven, je bent écht niet te zwaar en zo groot zal het verschil niet zijn. Mijn paard is 1.50 en ik ben 1.70. Nou is die van mij een Tinker dus over gewicht hoeven we het niet te hebben, maar ook qua aanzien vind ik het nog kunnen.

[/quote]

ik heb lange benen en versace ook dus geen grote romp. Als je alle berichten zou lezen zou je zien dat het niet om het gewicht gaat maar om de lengte. Ik zit met de toppen van m'n tenen tegen z'n voorbeen. ter verduidelijking: zie foto's profiel.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 21:09

Ik heb ze bekeken, ik wist ook dat je je lengte bedoelde.. maar ik vind het gewoon kunnen hoor, alleen heb het gevoel dat je zadel te ver naar voren ligt, maar goed..
Ik vind het altijd zo jammer als een paard weg moet "omdat het niet meer staat" maar het is je verzorgpaard toch? Dan moet je gewoon lekker een nieuwe zoeken als je je daar beter bij voelt.

nathalieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 21:17

Ik heb al een nieuw verzorgpaard uit dezelfde stal maar die is gedekt en ik heb er geen band mee. Ik vertrouw haar niet en zij mij niet. en ik zie Versace gewoon super graag. waarom kunnen pony's niet meegroeien Tong uitsteken
als ik het zadel meer achteraan leg dan ligt het op z'n lendenen en dit is ook niet echt confortabel maar tis wel een antiek stuk brol dat zadel dus zit sowieso niet goed

als ik de foto's nu zelf bekijk dan ziet het er ook goed uit volgens mij maar ik voel het anders aan. Ik word er ook soms op gewezen dat het nog maar net gaat dus er moet wel iets van waar zijn (jammergenoeg)

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 21:21

Leuke foto's, en voor een keertje gaat het best hoor, Pinky is er toch niet dood bij neergevallen Haha!
En als ik eerlijk moet zijn... zo 'erg' ziet het er nog niet uit eigenlijk Knipoog

Maar Kim, is de grond bij jullie niet hard?
Want ik kan niet rijden omdat de grond gewoon knoerthard is Haha!

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 00:15

Leuke foto's Kim vooral die van het springen, die moet je boven je bed hangen hangen. hahahaha Haha! Haha!

pepijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 16:50

Oppassen dat je niet over zijn nekje duikelt Tong uitsteken
Pinky kan zo op jumping

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 16:57

HIJS SUPERR................ Haha!