, zie hem al zo op het wedstrijd terrein lopen
. Enige puntjes denk wat op je handen, en dat je niet "meedraaid" in de wending. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, zie hem al zo op het wedstrijd terrein lopen
. Enige puntjes denk wat op je handen, en dat je niet "meedraaid" in de wending.
)
Ik vind jullie als combinatie
Anne Marie schreef:Ziet er netjes uit, maar een ding viel me op, je drukt je rechterheup naar voren. Misschien vertekenen de foto's, maar het lijkt er wel op. (sorry, ik ben een pietlut als het op rechtrichten van paard én mens aankomt, ben zelf namelijk ook niet helemaal recht in mijn rug...) Probeer daarop te letten, zeker bij zo'n jong ding is het belangrijk recht te zitten.
Stravero schreef:Hee Laura!![]()
Superveel succes met de laatste dag oefenen vandaag, en morgen ook succes op je 2e wedstrijd!
Je zal iig niet de fout in gaan met de proeven (klees meestal goed, heb B tm Z voorgelezen al hahah)
Poets-se en Was-se vandaag en heeeuuul veeeuuul succes morgen!
Tot morgen,
Groetjes Evelien

engelina schreef:Stravero schreef:Hee Laura!![]()
Superveel succes met de laatste dag oefenen vandaag, en morgen ook succes op je 2e wedstrijd!
Je zal iig niet de fout in gaan met de proeven (klees meestal goed, heb B tm Z voorgelezen al hahah)
Poets-se en Was-se vandaag en heeeuuul veeeuuul succes morgen!
Tot morgen,
Groetjes Evelien
ik vertrouw helemaal op jou of je pa met voorlezen.
op tijd inrijden en hopen dat de galop voorasl links goed ga![]()
en natuurlijk jou ook wel aanmoedigen.
Supernetjes die punten!!!
Jammer van de galop, oefense dan maar
Tot zondag (ofniet?
)
)
En laat ze een poepie ruiken daar he