Pol de knol (letterlijk) @ zeer goed bezig

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Re: Pol de knol (letterlijk) @ zeer goed bezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 19:55

engelina schreef:
ja hoor een mening mag je hebben.
vind niet fijn dat je zon mening hier weg zet "van ik vind je paard niks".
zou je zelf ook niet prettig vinden als dat in een topic van jou wordt gezet.
dan heb ik liever dat je die mening voor je hou.

maar ach vroeger vonden ze de fjorden en haflingers ook niks in de dressuur dus wacht maar 10 jaar af Clown dan laat pol mensen met zon mening als jou een grote poep ruiken. Clown

dat zeg ik absoluut niet
Misschien is jouw paard wel geweldig!! (ik ken nl niet eens stomme paarden Knipoog )
ik zeg alleen dat ik hem niet stoer/mooi vind, maar dat zegt niks over het innerlijk.
en ik vind dat bij dit paard dressuur gewoon niet zo staat.
Maar als jij dat vind, moet je vooral lekker doorgaan, en dat meen ik Knipoog

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 19:56

helemaal geweldig!!!je rijdt hem super netjes!
ik vind hem helemaal prachtig!!

cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 22:31

Geweldig met zo'n reus, ziet er erg mooi uit. Ik zou wat moeten verzinnen om commentaar hier op te geven. Zien we ook eens wat anders in de ring. Zal trouwens wel denderen in een binnenbak.

benj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 22:34

Jullie zijn een mooie combi! Ziet er erg goed uit!
Een jeetje wat een grote voeten in het zand!

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 22:39

Wauww!! Supermooi om te zien hoe goed zo n paard kan lopen! Zonder zadel zien ze er altijd lomp uit, maar vind m nu wel "lichtvoetig" lopen Tong uitsteken

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 22:43

Geweldig paard!! Pling
Je rijdt hem leuk, zal vast niet makkelijk zijn om zo'n tank de bak rond te krijgen.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 22:45

O wat een cool beeld zet je neer zeg! OK dan! Ziet er prima uit, ik ben zelf dol op het iets zwaardere type paard en start met Groningers, maar Pol is nog net een tikkie breder Haha!

Rijtechnische aandacht: probeer tijdens het lichtrijden onafhankelijk te blijven in je beenligging en trek daarbij je hakken niet op Lachen

V_lalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 22:48

O vind het echt zoo leuk, hij loopt ook heel mooi vind ik.
leuk om ook is zon paardje dresuurmatig aan het werk te zien Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:38

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie is hier behoorlijk summier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc. Ook je niveau ontbreekt. Daarnaast is het niet toegestaan om punten aan te geven waar mensen niet op mogen reageren. Je kunt het verduidelijken of uitleggen, maar verbieden mag niet. Daarnaast zijn het aantal foto's wat geschikt is voor rijtechnisch commentaar op het randje. De foto's mogen wel wat scherper, jou beter in beeld ipv veraf, en wat afwisseling in het 'soort' foto's, dus van alle kanten / verschillende zichtpunten.

Voor de diverse reagerende Bokkers : Let er svp op dat het plaatsen van onderbouwd rijtechnisch commentaar sowieso verplicht is en dat het enkel herhalen van eerder commentaar door de TS of andere bokkers niet toegestaan is. Dit mag alleen bij een extra aanvulling, verduidelijking, uitleg of tips Lachen