Rex en Ik @ Dressuurwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lindake

Re: Rex en Ik @ Dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:31

Carientje93 schreef:
Jeetje hee, jullie denken ook echt dat jullie deze pony kennen Bloos
Ik trek hem juist niet in zijn mond, maar ik rij hem vooral met zit en been, dus als hij harder gaat; kuiten aandrukken, als hij niet luistert, dan teugeltje... Zo is mij geleerd en geloof me, ook deze super pony wil eigelijk niets anders dan uuuuren lang racen Knipoog Zo is hij, en hij is redelijk in toom tehouden, behalve wanneer je er (zoals ik) voor het eerst oprijdt... Het komt wel goed mensen, dit is pas mijn eerste keer...
Over het zadel;
Hi ligt goed, maar mijn kont is te ''groot'' ervoor...

Wat mij betreft mag dit topic gewoon op slot Knipoog

Er worden enkel tips gegeven om als combinatie beter te worden...

Daar hoef je de pony niet voor te kennen hoor. Het staat zwart op wit op papier dat de ruiter te gespannen zit en dat hierdoor de pony ook gespannen is. Als jij de pony elke maandag wil rijden dan zou je toch beter elke maandag les nemen van een goede instructeur. Dan komt het vast goed als combinatie want het is een leuke pony waar je volgens mij leuke dingen mee kan gaan doen als je hem beter kent Lachen.

Een slotje wordt enkel gegeven als een mod het nodig vind om er een slotje op te zetten...
In dit geval worden er enkel tips gegeven dus het lijkt me niet nodig om dit topic te sluiten.
Als je niet tegen opbouwende kritiek kunt moet je geen topic openen op HAW Lachen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Rex en Ik @ Dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:57

En ik zet hier toch een slotje op, omdat de TS niet open staat voor het advies wat gegeven wordt.
Carientje93 en Rexmattie, HAW is niet voor de "o wat een leuk paardje" reacties maar voor rijtechnisch commentaar. Als je daar niet tegen kunt, open dan geen topic op HAW.