Eigenlijk denk ik dat het toch al geen kwaad kan als je je wat meer verdiept in de rijkunst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xPassion schreef:okee.![]()
het verbaast me eerlijk gezegd al dat je meer doet dan met de beweging van het paard meegaan en stemcommando's![]()
Dit beeld had ik altijd van westernrijden, of zit daar nog verschil in?
Wel leuk om te weten!
Zo leer je nog eens wat op bokt!
BrittKitt schreef:Dan moet je je daar toch eens beter in gaan verdiepen
Eigenlijk denk ik dat het toch al geen kwaad kan als je je wat meer verdiept in de rijkunst
.)
capopjekop schreef:xPassion schreef:okee.![]()
het verbaast me eerlijk gezegd al dat je meer doet dan met de beweging van het paard meegaan en stemcommando's![]()
Dit beeld had ik altijd van westernrijden, of zit daar nog verschil in?
Wel leuk om te weten!
Zo leer je nog eens wat op bokt!
Tuurlijk is het wel wat meer dan meeliften en wat roepen, anders zou het wel heel makkelijk zijn natuurlijk. En die losse teugel is een einddoel, voordat je zo kunt rijden, zit er heel wat training op. Verder is het doel natuurlijk wel om zo min mogelijk hulpen te geven, maar ik neem aan dat dat bij Engels net zo goed is.
. xPassion schreef:BrittKitt schreef:Dan moet je je daar toch eens beter in gaan verdiepen
Ik vind het prima als je kritiek hebt maar dan wel opbouwend aub![]()
Wat ik volgens jou fout doe, en hoe ik dat dan volgens jou wel zou moeten doen,
Daar kan ik wat mee.
Heb 1keer in de week privéles, van goede instructrice. (Meningen mogen hierover verschillen maar groot deel van onze stal is er erg tevreden over.)
Dus ik leer sowiezo nog.
Ik plaatst anders binnenkort wel even wat rijfoto's als ik ze duidelijk krijg ivm met binnenbak.
Dan is het voor jullie ook wat makkelijker om advies te geven.