Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DjunDjun schreef:Ik vind het een prachtig paard met hele mooie gangen![]()
Hij glanst ook als een gek zeg, in de zon. Ik heb verder geen commentaar, nog wel een vraagje; waar heb je dat dekje weg als ik vragen mag? Ik ben nog altijd op zoek naar een mooi zwart dekje met bies
baloo schreef:Ik vind dat het er heel netjes uitziet
En het commentaar geef je zelf al

LadyJane schreef:Leuk diertje! En hij loopt zo te zien ook netjes. Mssn een tip om je hakken beter uit te kunnen drukken: Je beugels (tijdelijk) een gaatje korter en je hele onderbeen naar achteren plaatsen. Echt, in het begin is het ff wennen en mssn krijg je wel spierpijn, maar het werkt echt, door je onderbeen naar achter te plaatsen komen je schouders heup en hak op 1 verticale lijn en je zult zien dat je hele balans nog veel beter wordt. Ook je ellebogen mooi bij je lichaam houden, dan is het hele plaatje compleet!!
Succes, kom je straks wel tegen in het M!
ik rijdt B met 8 winstpunten, dus heb nog ff te gaan voor ik in t M zit
Verder mooie knol en leuke combi (hou wel je been lang..) Udo2001 schreef:doom: Dat klopt ook zie ik zelf op de foto spanning, met deze foto ben ik zelf helemaal niet tevreden. Maar je kunt altijd wel de beste foto's neerzetten, maar iedereen heeft in de training wel dingen die verbetert kunnen worden en het is gewoon realiteit dat nog niet alles vlekkeloos veloopt.
Sjonniej schreef:Ik leid uit deze foto's af dat het gespannen is. Zo vind IK het eruit zien, dat jij dat niet voelt is een ander feit. Ik weet niet wat jij voelt, maar ik zie alleen deze foto's. Maar ik zal het proberen uit te leggen.
Ik zie in eerste instantie een gespannen plaatje, als ik verder ga kijken zie ik een paard wat onplezierig kijkt, zijn rug reg strak houd en zijn nek in een rare houding heeft. Gevolg hiervan is dat hij achter de loodlijn valt, om het mogelijk te maken voor zichzelf. Het beeld op de eerste en laatste foto's is echter heel fijn, losse rug, fijnere uitstraling van het paard.
Het is, naar mijn idee, absoluut nog niet nodig om een paard te laten begrijpen wat oppakken is. Niet naar deze houding. Hij kán namelijk nog niet lopen zoals jij hem probeerd in te stellen. Waardoor hij o.a. achter de loodlijn kruipt en zijn rug vastzet.
Ik zou dit paard daarom liever wat lager ingesteld zien, zodat hij zijn rug kan blijven gebruiken, zoals hij bij het los/uitrijden wel doet. Je zal merken dat hoe verder hij in opleiding komt, hoe meer hij op het achterbeen zal komen en hoe meer hij zijn hals opricht.