laat maar..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nuv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 14:47

Llewella schreef:
Debo, misschien een tip:

Ik heb van de zomer staan kijken bij de springlessen van de ruiterkampen en daar was ook een arabiertje wat heel leuk kon springen maar geweldig enthousiast werd.
Wat de oplossing was, was een in-uitje, en dan na de eerste sprong direct laten halthouden, en vervolgens de 2e te laten springen.
Dat leerde het paardje op te letten ipv met alle enthousiasme over de sprong heen te razen en daarna door te denderen...

Wellicht handig om hier mee te werken.

Voor de rest is het een hele leuke foto, leuk beestje Lachen

Bij een in-uitje kan je toch niet stoppen na de eerste hindernis, want er zit geeneens een galopsprong tussen... Ben ik nou gek? Verward Haha!

Bodien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 14:49

tuurlijk mag een mens fouten maken zoals je zelf zegt
maar je mag ook eens iets van anderen aannemen inplaats van harstikke eigenwijs te blijven

en dat van je cap moet je natuurlijk helemaal zelf weten, daar heb je mij ook nix over horen zeggen, maar ik denk dat als je al een handicap hebt, je misschien toch beter met cap kunt rijden, maar dit moet je helemaal zelf weten

en nu jij meer uitleg geeft over jou situatie en waarom je met slof springt is het beter te begrijpen, en ik ben blij dat je inziet dat het onverstandig is
en ik hoop dat je aan de tips hier wat hebt en verder wil ik nog even zeggen dat ik jou fjordje wel super cool vind

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 14:51

Nuv:

Je spring in, dus over hindernis 1, dan land je dus op de grond, en uit, over de 2e hindernis, tenminste dat is mijn idee van een in-uitje Knipoog

Moet ik wel even bij zeggen: een niet al te hoog sprongetje natuurlijk, of anders moet je de afstand vergroten, maar bij een lage sprong is het ook effectief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 15:04

Llewella"]
[quote="runningkawa schreef:
watje, fotos weg halen
voel je toch nattigheid. Verward
En ja ik heb een grote bek, maar geloof ook meer hersens Tong uitsteken

sorry kan het niet laten.
Bart kom maar op met je mailtje Lachen

Je kunt misschien voortaan ook eens proberen om wat milder te zijn, misschien dat dat wellicht nog wel meer effect hebt Knipoog
Je schrikt gewoon teveel mensen af, naja erger nog, je jaagt ze de verdediging in, het werkt meestal averechts.
Een goed advies is natuurlijk altijd welkom, en je zit vol goede informatie en kennis dus daar kan het niet aan liggen, alleen de harde woorden werpen de meeste paardenliefhebbers meteen op de achterste benen Knipoog
[/quote]
Daar heb je gelijk in.
Maar zachte woorden waren er al genoeg geweest.
En al zegt ze dat het niet aan mijn woorden ligt, ze is blijkbaar wel gaan denken.

En ik word idd wel eens super link.
En dat komt omdat ik dan een verklote pony met gebroken benen voor me zie.
Ik ben echt heel hard, wat de ruiter dan heeft interreseert me dan erg weinig, die kiest ervoor om op dat moment een slof eraan tehangen, het paard kan helaas nergens voor kiezen.
Vooral als mensen gaan schreeuwn dat ze alles wel weten.
je bent nooit, maar dan ook nooit uitgeleerd.
Maar als je dat niet ziet, leer je nooit paardrijden.
En aan eigenwijze mensen die zeggen dat ze het weten, tips te gaan geven heeft erg weinig zin lijkt me

Laatste stukje is algemeen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 16:20

lang leve bokt! ze heeft die slof er niet om gehangen omdat ze der pony wil vermoorden, maar omdat ze dacht dat het veilig was. Ik denk dat de boodschap nu wel over is gekomen.

Ik denk wel dat Rydar een super baas heeft en heel goed verzorgd wordt. een slof kan slecht zijn, maar ik zie toch bijna wekelijks prof's met sloffen springen. Op dezelfde manier als bij Rydar. Ik doe het niet na maar ze is niet de enige die het dan niet weet dat het slecht is.

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 17:37

Toch wil ik nog even mijn complimenten maken voor hoe Debo uiteindelijk het commentaar oppakt. Ik vind het super dat je nu je fout toegeeft...zo is dit topic niet voor niks, en heb je weer wat geleerd.
En, ik denk dat er veel mensen te trots zijn om na af en toe redelijk heftige woorden toch de fout toe te geven! Klasse!

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:03

runningkawa schreef:
watje, fotos weg halen
voel je toch nattigheid. Verward
En ja ik heb een grote bek

Lips are sealed dit slaat nergens op. Waarom moet je zo uitvallen??? Het is haar pony, ze moet zelf weten wat ze doet.
Wat zou je zelf vinden als iemand zo tekeer gaat, terwijl jij denkt leuk even foto's te laten zien.... Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:08

Merilyn schreef:
lang leve bokt! ze heeft die slof er niet om gehangen omdat ze der pony wil vermoorden, maar omdat ze dacht dat het veilig was. Ik denk dat de boodschap nu wel over is gekomen.

Ik denk wel dat Rydar een super baas heeft en heel goed verzorgd wordt. een slof kan slecht zijn, maar ik zie toch bijna wekelijks prof's met sloffen springen. Op dezelfde manier als bij Rydar. Ik doe het niet na maar ze is niet de enige die het dan niet weet dat het slecht is.

AMEN Schijnheilig whahaa thanks...

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:14

jeetje wat gezellig zijn we weer Boos!