Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
soms dan brul ik er dingen uit waarvan ik achteraf denk....... OEPS Kimmetje, had ook anders gekund
nog nooit zo een neusriem gehad namelijk.
suleilitha schreef:Balkjes is ook gekkigheid, dat vind ik ook. Bovendien hoort iemand die les geeft te weten, hoe je een africhtingsneusriem op de juiste manier aanbrengt.

xmarliez schreef:.......maar ik heb echt wel de kennis om een meisje op mijn pony de kleine kneepjes van het paardrijden aan te leren,

maar af en toe lekker wendingen oefenen tussen balkjes door is in mijn ogen geen misdaad. Ik denk dat we hier beter mee op kunnen houden, ieder zijn mening. ik zie iig wel dat Mijn pony er plezier in heeft en echt wil werken voor het meisje, en dat het meisje echt wil werken voor mijn pony en er onwijs veel plezier in heeft. daar heb ik jullie commentaar (dat ik niet kan les geven) niet bij nodig, ik weet waar ik het over heb en ik weet wat ik doe.
aerdenhout1 schreef:Potverdorrie we gaan offtopic...maar scheur ritjes met de pony's??? Zonder zadel naar het strand en daar rengalop??
Breek me de bek niet open...maar wel met ruiters die heel goed konden blijven zitten onder alle omstandigheden!
zitten kunnen......... das toch zo belangrijk
xmarliez schreef:Je bent nooit uitgeleerd, en er is niemand in de hele wereld die de wijsheid in pacht heeft daar heb je helemaal gelijk in