Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
)
In sommige kan ze zich best vinden, in sommige dingen dan weer helemaal niet
( op zn zachtst uitgedrukt..)
), maar als dan mijn instructrice er op stapte, nou, dan was dat niveau in één klap terug. Dus... gewoon lekker genieten en vooral veel leren van je paard en dan komt het helemaal goed! Veel succes verder met dit leuke paard!
Wat lief.
Vuyatela schreef:Thanks Elke!! Je hebt groot gelijk...
Jij kent mn 2PKtje hé...Is inderdaad n groot verschil tussen die 2. En dat maakt het voor mij vaak nog extra moeilijk.
Als je in november evtl langskomt kan je het zelf even zien ( en als je wil even voelen).
.

. Het paard is nog steeds n spiegel van jezelf, en het lijkt me ook logisch dat hij niet zo spectaculair bij mij zou lopen dan bij haar...goh dan zou het pas heel makkelijk zijn!
dat verhaaltje van je!
Tot op heden zoek ik ook deze knopjes nog!
Pletje123 schreef:Is het misschien een idee om zelf wat zitlessen te nemen? Bij het zien van de foto's en het filmpje krijg ik de indruk dat je er wat krampachtig op zit om je balans te kunnen houden. Daarom val je misschien ook wat achterover..? Zonder balans kan je niet onafhankelijk zitten en ook niet optimaal op je paard inwerken. Dat je hem nog niet helemaal aan de praat krijgt, is daarom niet onlogisch
( * zie filmpje*) .