. het gaat super ze loopt lekker laag! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. het gaat super ze loopt lekker laag! xx_ladyilse schreef:ik vind het er veel netter uitzien dan de vorige keer. Mooi paard trouwens!
benen iets wat meer aansluiten, voor je uit kijken handen omhoog en lekker ontspannen(heb er zelf ook moeite mee hoor;))
offtopic: waar heb je je rijlaarzen vandaan:P?
Imitador schreef:Als ik de foto's zien en jou verhaal erbij hoor, denk ik niet dat je dit alleen rijtechnisch kunt oplossen. Ze doet hetzelfde als mijn vroegere paardje en die had rugproblemen... Ik zou haar als ik jou was eens laten nakijken door een osteopaat oid.
willemieke schreef:Ik heb ook nooit gezegd dat je moet blijven tegenhouden Bets. Als je mijn advies goed leest zal je zien dat ik haar juist aanraad om met meer 'lucht'. Dus met een veel onspannere en zachte verbinding, waardoor zij ook onafhankelijkerkan zitten en minder haar balans aan de teugels hoeft te zoeken. Dit komt ook het ontspannen van de rug van het paard en de algehele samenwerking weer ten goede.