Onrustige beenhouding.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_x

Re: Onrustige beenhouding.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:22

ik ging vandaag ook met jodpuhrs en chaps rijden, ging wel wat beter vond ik dan met rubberen laarzen,
maar als je extra op je benen gaat letten, gaan ze bij mij juist meer heen en weer .. Scheve mond
maar ik vind ze idd lekkerder zitten Haha!,
en hoe ging het met je thermolaarzen em? Lachen

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:29

ik vind chaps echt zo stom rijden ik heb dan naar mijn idee te veel enkel vrijheid
ik rijd nu met rubberen en dat vind ik echt geod gaan kan mijn hakken goed uitdrukken zonder probleme

aleen ik kan mijn voeten ook niet altijd stil houden
het is zwaar irritand ik kan niet zonder beugels rijden op shadow dan vlieg ik echt overal heen shadow vind dat helemaal niets en voor de rest heb ik jonge paarden die of net of nog niet ingereden zijn ja daar ga ik niet zonder beugels of zadel op hoor Clown
zonder zadel op shadow gaat nog wel maar dan doet mijn kont zo erg pijn he onwenselijk hihihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:35

Met thermolaarzen rijden ging heel goed! Lachen.

Ik denk alleen wel dat je gewend moet zijn aan het rijden met schoenen zonder chaps Knipoog.
Want erg veel "vastigheid" bieden ze niet Knipoog.

Mijn beenhouding werd er in ieder geval een stuk beter op Lachen

Esther_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:41

Nou, dat is in ieder geval mooi Lachen!
Eigenlijk maakt het me niet zo veel uit of ik met rubberen rijlaarzen rijd of met jodpuhrs en chaps Knipoog
Het paardje waar ik op reed was in ieder geval wel een toppertje Knipoog, ookal ging ze er even als een speer vandoor in de galop ! Haha!
x

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:48

Ik heb 4 jaar lang bijna wekelijks een uur lang zonder beugels gereden. Vond het héérlijk rijden, en zat prima. Maar als ik mn voeten weer in mn beugels deed, ging het gelijk weer mis. Nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem, en begin me er ook zwaar aan te irriteren. Zonder beugels of zonder zadel rijden werkt dus overduidelijk niet bij mij. Want zonder beugels of zonder zadel zit ik goed, maar als ik mn voeten in de beugels doe gaat het gelijk weer mis.