Mooie welsh cob Heb ik ook !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bonita_Bon schreef:Ik vind het een storend plaatje en het er niet goed uitzien. No offence. Je zal heus niet aan zijn mond hangen, maar je paardje loopt erg geforceerd, zet zich in de kaak helemaal vast en draagt zijn staart niet ontspannen. Het doel is ontspannenheid bij zo'n jong paard en dat zie ik nergens echt terug (hoewel er een paar 'aardige' foto's tussen zitten). Ruiter moet erop letten dat ze niet naar achter gaat liggen en zo haar staartbeen in het zadel duwt, dit is erg storend voor je dier. Bij een jong paard ook liever je balans iets naar voren laten hellen dan naar achter!
Succes verder

) 1eplaatser schreef:Bonita_Bon schreef:Ik vind het een storend plaatje en het er niet goed uitzien. No offence. Je zal heus niet aan zijn mond hangen, maar je paardje loopt erg geforceerd, zet zich in de kaak helemaal vast en draagt zijn staart niet ontspannen. Het doel is ontspannenheid bij zo'n jong paard en dat zie ik nergens echt terug (hoewel er een paar 'aardige' foto's tussen zitten). Ruiter moet erop letten dat ze niet naar achter gaat liggen en zo haar staartbeen in het zadel duwt, dit is erg storend voor je dier. Bij een jong paard ook liever je balans iets naar voren laten hellen dan naar achter!
Succes verder
voor zo'n jong paardje loopt hij hartstikke leuk hoor!! inderdaad rechtop maar als je rug probleemen hebt?? ik vind het er hartstikke netjes uitziet en veel succes verder !!

. Lekker door blijven gaan, dan schop je 't nog een heel end
handen mogen stukje lager, benen wat mooier naar achteren en tenen naar binnen en ipv achterover hangen gewoon rechtop zitten
Dat zijn vooral de punten voor jou..
.