Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MOoi dier heb je ook man, jeetje! Hengsten geven toch altijd dat iets extra's. COmmentaar to verbetering is vrijwel allemaal gegeven. Ik geef je daarom een ander commentaar. Ik vind dat je paard echt supper mooi loopt van achter naar voor. mooie aanleuning. Daar kan ik nog veel van leren met mijn friesje die vooral in de stap nog wel vaak achter de Loodlijn wil lopen (oké, wij startten ook nog maar B voglende maan voor het eerst (A)) Echt mooi gezicht, ga zo door! 

Succes!

_Remona_ schreef:Als eerste , Wat heb jij een geweldig mooi paard!!
Snap dat je daar verliefd op bent![]()
Je ziet de galop per foto verbeteren , dat geef je zelf ook aan.
maar hij doet zijn best)

) Naomi

snoeppig schreef:@Nathalie02: ja soms meot hij idd wat meer lengte hebben in de hals, maar dit gaat al veel beter dan eerst!
! 

CK88 schreef:Je hebt hem al mooi voor elkaar. Je ziet heel snel dat friezen met de kin op de borst duiken, gelukkig doet die van jou dat niet
snoeppig schreef:@klomp: haha ja erg hej![]()
@Gemmeke : nee hij heeft nooit gedekt. Hij is alleen naar de hengstenkering geweest als 4-jarige maar lag er toen in de laatste ronde uit omdat zijn stap net niet ruim genoeg was. Deze is nu wel verbeterd! misschien ga ik het wel nog en keer met hem proberen maar dan meot hij eerst wat verder in de sport zijn...
Iedereen bedankt voor de leuke reacties