detour schreef:Poeh, lastig. Ik denk niet dat een paard alleen maar ontspant om van de pijn af te komen (= druk).. Dan zou er toch geen ontspanning zijn?..![]()
Of zeg ik nu iets kroms?..![]()
Stille hand is het mooist idd, maar wij sponsen ook wel eens, hoor, heb een heel jong dier en het gaat het bit meer afkauwen als ik wat speel, het gaat steeds ietsje beter. Sponzen, kneden, met beleid, en als het dier daar is, stil en luchten..Maar wat ik veel relevanter vind: Zorg ervoor dat je dier op vier benen loop!![]()
want daar erger ik me wel groen en geel aan: Van die Penny mutsen (ook op pensionstallen) die zo'n enorme bewijsdrang hebben om iedereen te laten zien hoe het krulletje er uit hoort te zien. Stugge hand, niet van de binnenteugel kunnen afblijven en voorwaarts en verzameld? Welnee, dieren kakken in, lopen op de voorhand, schiet mij maar lek.![]()
Valse knikjes, staart vast geklemd of zwiepend, totaal geen kauwen, ogen weggedraaid..
Maar spelen of sponsen? Met beleid heb ik daar geen probleem mee. Mits je probleem met je dier maar voor het grootste deel met je zit en je been wordt opgelost. En daar gaat imo ook een hoop mis..
nou dat vind ik idd nou eens een super omschrijving, ik vind het altijd moeilijk te omschrijven wat ik bedoel en om dat duidelijk te brengen, maar jij doet dit super...
)