Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)

Maarja ik moet ook nog werken he..
( zie eerdere post: Willy solliceert voor de baan als glijbaan en wordt aangenomen
)

trouwens voor de mensen die m kennen : De LisserCross .. en dan de waterbak ik heb m maar benoemt tot blooperbak 
Hij is er ZO goed in!
Red_Savage schreef:hahah, ik wil wel tussen de willy bloopers zoeken (zijn er nogal wat) maar eerst gingen sasommige mensen in een ander topic staan zeiken dat wij willy mishandelden?? en dat ie nog niet beleerd was enzo:S

Nashke schreef:Red_Savage schreef:hahah, ik wil wel tussen de willy bloopers zoeken (zijn er nogal wat) maar eerst gingen sasommige mensen in een ander topic staan zeiken dat wij willy mishandelden?? en dat ie nog niet beleerd was enzo:S
ohja, da filmpje herriner ik mij..
Het ging niet over 'niet beleerd' zijn, maar over 'rodeootje' spelen met je pony. Als je met 2 op die kleine pony zit, zit de 2de op de nieren, dit doet pijn, en dan gaat je pony idd in de lucht springen.
De bloopers die je in dit topic hebt gezet vind ik wel leuk![]()
maar ik moet toegeven dat ik dat 1 filmpje van jullie toch minder prettig vond...
Maar dat was misschien eerder uit onwetendheid
Doen we normaal niet, en er warene en hoop reacties van neit beleerd enzo
Ik denk dat ik weet welk filmpje je bedoeld maarja er kan altijd weleens iets misgaan als je neit voorzichtig genoeg bent met je pony
Normaal zijn we dat wel hoor, klein uitzonderingetje

kimmie1018 schreef:omg leuk gelijkbaan !!
Het is alleen wel zo dat hij eerst zijn loon wil ( biksjes) en dan pas werkt hij
Dat mondje zo: ooeww!! Eleandra schreef:kimmie1018 schreef:omg leuk gelijkbaan !!
Ja hij neemt zijn baan heel serieusHet is alleen wel zo dat hij eerst zijn loon wil ( biksjes) en dan pas werkt hij