1e foto is echt mega eng:P
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
avaluna schreef:TS waar ben je?
Sily schreef:avaluna schreef:Broer is 36..., waarschijnlijk te oud?
Valt mee.....TS komt meer in de buurt he?
Maar een foto kan alles zeggen hoor hahaha
Waarom is je broer nog vrijgezel?
Ts ligt in bed bij Tes
Rijan_ schreef:wooow geweldig die foto's !![]()
![]()
ReJo schreef:Maar,
wat ik nu niet snap is..
Je hebt deze foto's al een keer geplaatst?
Waarom sluit je nu dit topic niet dan..
(Al hoe wel de foto's erg gaaf zijn om te zien.)
Maar dat snap ik gewoon ff niet..
ReJo schreef:haha oke,
maar niet banketstaaf bedoeld ofzo..
maar bij mij komt dit nu over dat je ze nog even een keer wil showen..
Maarja, ik zal er over ophouden je hebt nu een reden gegeven waarom je dit topic laat staan
dusja
Splash_ schreef:Geweldig, ik wou dat ik dat konJe hebt een paar bijzondere paarden onder je kont!
spokie79 schreef:Jaja, ben ik even weg. Gaat iedereen ervan profiteren dat TS mij wel gratis les wilde komen geven. Nou is het al vergeven aan een hoop vrouwen. TSSSSSS!!
Voltigeur schreef:spokie79 schreef:Jaja, ben ik even weg. Gaat iedereen ervan profiteren dat TS mij wel gratis les wilde komen geven. Nou is het al vergeven aan een hoop vrouwen. TSSSSSS!!
Leg eens uit? ik heb toch geen beloftes gedaan aan andere vrouwen? of wel soms?
Voltigeur schreef:bispax schreef:hele mooie aktie foto`s ...
bart ik weet dat emma heel goed voor omar zorgt hoor ondanks alles ...
Ik weet niet wie je bent, het interesseert mij ook bitter weinig, maar ik zou 't op prijs stellen mochten buitenstaanders zich niet in die discussie mengen...
spokie79 schreef:Echtgenotes gaan voor toch? Maar waarom ben je nog niet getrouwd. Vrouwen liggen aan je voeten.
OoappeloO schreef:K heb dus niet het hele topic doorgelezen, alleen een paar pagina na mn post.. Mare heeft de huwelijksvoltrekking nou al plaats gevonden?
tessyke schreef:ow wat hebben jullie nog goed jullie best gedaan vannacht