Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en daar ging ik hoor!! Toen viel ik dus in het water, dat deed gelukkig geen pijn, maar toch. Ik rij nu op een ander paard wel met cap, maar zal het ook niet altijd doen hoor. Mij hoor je niet zeggen dat ik NOOIT zonder cap op een paard zal gaan zitten. Want dat doe ik rustig. Maar zeker bij risico vollere situaties als; inrijden, springen, buitenrit zal ik hem zowieso wel op doen! Maar probeer gewoon altijd braaf met rijden een cappie op te zetten
Het is niet alles, maar wel het veiligst.
__Matt__ schreef:Goofy44
De meeste ongelukken gebeuren op een paard dat je kent en vertrouwt.
Like_peres schreef:iemand op stal had cap op en was gevallen cap was helemaal uit elkaar,
Dus het zijn niet echt allemaal super cap's .
). 
Liveyourlife schreef:De chirurg wel en goed ook![]()
Maar degene die toevallig ook bij jou in de bak aan het rijden is en je hersens van de bakrand kan schrapen niet...
Maar je gaat toch ook niet op een motor zitten xonder helm? Of doe je dat wel omdat je toch ook van de stoeprand kan vallen?

Nelleke1 schreef:Ze jeuken zo en zeker in de zomer
Eigenlijk is het natuurlijk harstikke fout en moet ik m op hebben maar ik vind ze zoo vreselijk zitten
.) saroanda schreef:Ik heb mijn pony nog niet zo lang. Ik ben er vanmiddag helaas afgevallen. Ik was blij dat ik m'n cap ophad, want de achterkant van m'n hoofd kwam aardig hard op de grond. Gewoon altijd een cap opdoen, hoe braaf ze ook zijn. Het zijn en blijven dieren.